اجرای طرح ضربتی نصر در جزیره هرمز / دستگیری ۵ متهم

بخشدار هرمز گفت: در اجرای عملیات ضربتی نصر ، سوداگران مرگ در جزیره هرمز شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سید مجدالدین حسینی گفت :مأموران انتظامی جزیره هرمز در اجرای طرح مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی از تصمیم یکی از قاچاقچیان مبنی بر جابجایی مواد مخدر به جزیره هرمز مطلع و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضایی با کنترل ورودی شهر هرمز در اقدامی ضربتی و بازدید از مخفیگاه فروشندگان مواد مخدر انواع مواد از نوع هروئین، سوخته و شیره تریاک و مقداری مشربات الکلی دست ساز کشف و ضبط کردند.

بخشدار هرمز گفت:  در این رابطه ۵ متهم دستگیر شدند.

حسینی همچنین درحاشیه بازدید از پاسگاه انتظامی جزیره هرمز افزود: ضریب امنیت و کاهش جرایم در سطح جزیره هرمز مطلوب است.

او گفت: افزایش ضریب امنیت و کاهش جرایم در سطح جزیره هرمز نشان‌گر برنامه‌ریزی و مدیریت مستمر و هوشمند نیروی انتظامی و ثمره تلاش‌های شبانه‌روزی تلاشگران عرصه امنیت است.

بخشدار هرمز افزود: امروز اگر جزیره هرمز را با افتخار جزو شهرهای برتر از نظر امنیت معرفی می‌کنیم بخش عمده‌ای از آن نتیجه تلاش‌های نیروی انتظامی است.

او گفت: یکی از بزرگترین سرمایه های پلیس جلب اعتماد مردم است و ماموران انتظامی برای اجرای بهتر ماموریت های خود به این اعتماد نیازمند است.

بخشدار هرمز برنقش فرهنگ در تامین امنیت پایدار در جزیره تاکید کرد و گفت: قانون باید توسط نهادها و دستگاه های اجرایی در جامعه اسلامی نهادینه شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار