تجلیل از کارکنان خبر مرکز آبادان

از کارکنان خبر مرکز آبادان به مناسبت روز خبرنگار تجلیل شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،ناصر بهرام مدیر کل صدا و سیمای مرکز آبادان امروز با حضور در تحریریه خبر صدا و سیما، ضمن نکوداشت روز خبرنگار و پاسداشت یاد و خاطره شهدای رسانه بویژه شهید غلامرضا رهبر از تلاش بی وقفه کارکنان خبر مرکز آبادان تجلیل کرد.

او پشتکار خبرنگاران را در همه عرصه ها بویژه در برهه حساس ابتلای کشور به بیماری همه گیر کرونا ستود و افزود: انسجام خبرنگاران در اطلاع رسانی و آگاهی‌بخشی، دقیق و شایسته قدردانی است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آبادان با ابراز خرسندی از صدرنشینی خبر مرکز آبادان بین مراکز ۳۳ گانه صدا و سیما در ارزیابی های کشوری تاکید کرد: صدا و سیما باید محور توسعه شهرستانهای آبادان و خرمشهر در گام دوم انقلاب قرار گیرد و خبرنگاران با پیگیری مطالبات و مشکلات مردم در این راه پیش قراول باشند.

بهرام تلاش برای دانایی را مبنای کار خبرنگاری و سرعت، قدرت، شجاعت و امانت داری را از عناصر موفقیت در مسیر اطلاع رسانی برشمرد و تاکید کرد: دغدغه مندی و کنشگری در پهنه پر تلاطمی چون خبر، بی تردید مسیر دستیابی به سلامت فکری، روانی و فرهنگی جامعه را فراهم خواهد کرد.

او روز خبرنگار را فرصتی برای الگوپذیری از شخصیت‌هایی چون شهیدان غلامرضا رهبر و محمود صارمی دانست که در سال های جبهه و جنگ نیز به اصل صداقت و اقدام انقلابی در انتشار اخبار پایبند بودند.

در این دیدار صمیمی، از خبرنگاران رسانه با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.