در دیدار مدیرعامل بورس منطقه‌ای استان زنجان با مدیر کل صداوسیما، از پرداخت شایسته رسانه استانی به موضوع بازار سرمایه قدردانی شد.

لطیفی مدیر کل صدا و سیمای زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در دیدار با رئیس بورس منطقه‌ای استان زنجان گفت: مهم‌ترین هدفی که همه کشور‌ها و جوامع در تلاش برای رسیدن به آن هستند، رشد و توسعه اقتصادی است و تأمین یک زندگی مناسب برای همه افراد جامعه، همواره در سرلوحه اهداف و برنامه‌ریزی‌های گوناگون کشور‌ها قرار دارد.

 لطیفی اصلی‌ترین عامل توسعه جوامع را رشد اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: امروز نقش بازار سرمایه در توسعه اقتصادی غیرقابل انکار بوده و توجه به این حوزه با بهره گیری از علم و دانش متخصصان قطعا در رشد اقتصادی جامعه موثر است.

او اضافه کرد: از ابتدای امسال بازار سرمایه و بورس شاهد حضور و سرمایه گذاری مردم است لیکن باید مدیریت شود این ورود سرمایه به بازار به دور از هیجانات و با روش‌های اصولی باشد تا هم مردم و بازار سرمایه متضرر نشوند.

مدیرکل صداوسیما با تأکید بر آمادگی کامل صداوسیما برای افزایش تعاملات فیمابین افزود: نقش صداوسیما در مدیریت این موضوع مهم بوده در ماه‌های گذشته تلاش کرده ایم با تولید و پخش گزارش‌های مختلف و پرداخت در برنامه‌های شبکه استانی در کنترل بازار و آگاهسازی مردم برای ورود به بازار سرمایه موثر باشیم.

رئیس بورس منطقه‌ای زنجان هم با قدردانی ویژه از تعاملات و همکاری‌ها صداوسیمای استان با مجموعه بازار بورس زنجان اظهار داشت: بازار سرمایه و به ویژه بازار بورس اوراق بهادار این امکان را بوجود می‌آورد تا هر فرد به میزان دارایی و سرمایه‌ای که دارد در یک یا چند شرکت بزرگ سرمایه گذاری کند، و در سود آن‌ها شریک شود.

او تصریح کرد: با توجه به اینکه زنجان یکی از شهر‌های بورس خیز کشور است و صنایع بورسی زیادی در آن وجود دارد، بالطبع در خرید و فروش سهام نیز رتبه بالایی در کشور دارد و در سال جاری با توجه به رشد قیمتی سهام‌ها استقبال مردم زنجان بیش از پیش بود و این اقبال ادامه دار است.

او خواستار انعکاس بیش از پیش اخبار این حوزه و پخش پیام‌های آموزشی از رسانه استانی شد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.