استاندار کردستان فرا رسیدن روز خبرنگار و سالروز جهاد دانشگاهی را تبریک گفت

استاندار کردستان به مناسبت فرا رسیدن ۱۶ مرداد سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی و ۱۷ مرداد روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،متن پیام تبریک بهمن مرادنیا استاندار کردستان به مناسبت روز خبرنگار به این شرح است: هفدهم مرداد که در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز خبرنگار ثبت شده فرصتی برای تجلیل و قدردانی از انسان‌های آگاه و بیداری است که در راه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به جامعه گام بر می‌دارند و قلم شان جز حقیقت نمی‌نویسد و همه مساعی خود را در راه اصلاح امور بکار می‌گیرند.

خبرنگاران قشر فرهیخته ای از جامعه هستند که همواره و با تحمل مشقات و سختی‌ها چراغ امید و روشنگری را در جامعه زنده نگه می‌دارند و در بحران‌ها و گرفتاری‌ها دوشادوش مدیران در تکاپو هستند و مسوولیت خطیر خود را به نحو مطلوب به انجام می‌رسانند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهید محمود صارمی، روز خبرنگار رابه تمامی خبرنگاران باعزت، توانمند و شریف استان کردستان تبریک عرض نموده و امیدوارم درسایه توجهات خداوند بزرگ همواره موفق و موید باشید.

پیام تبریک استاندار کردستان به مناسبت چهلمین سالروز تشکیل جهاددانشگاهی

بهمن مرادنیا همچنین در پیامی چهلمین سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی را به تمامی دوستداران علم و فرهنگ در استان کردستان تبریک گفت، در این پیام آمده است: تأسیس جهاد دانشگاهی درجهت بهره‌گیری از نیرو‌های علمی و انقلابی و جوان اتفاق مبارکی در آغاز انقلاب اسلامی ایران بود و این ظرفیت اکنون به عنوان یک سرمایه ملی توانسته به خوبی در خدمت تولید علم و پویایی فرهنگ قرار گیرد.

جهاد دانشگاهی با فرهنگ جهادی در تولید علم دانش بنیان و فناورانه بر اساس توان ملی و آموزش‌های تخصصی، به ویژه در توسعه اشتغال جوانان نقش بزرگی داشته است و با بهره گیری از استعداد‌های جوان در حوزه‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی، در بحث تولید علم و دانش فناورانه در کشور به یک الگوی موفق و معتبر تبدیل شده است.

خودباوری و بهره‌مندی از توان دانش داخلی منشا رشد و توسعه همه‌جانبه می‌باشد که می‌توان کشور را در مسیر پیشرفت قرار دهد؛ در این بین جهاد دانشگاهی توانسته علوم و فن آوری روز دنیا را به خوبی در مراکز علمی خود پایه گذاری و با نگاه ارزشی و جهادی مراتب علمی را در حوزه‌های پزشکی، سلول درمانی، فنی مهندسی، علوم انسانی و توسعه فرهنگی و تبدیل علم به ثروت بر اساس مزیت‌های منطقه‌ای به خوبی محقق کند.

اینجانب چهلمین سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی را به همه دوستداران علم و فرهنگ کشور به ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان این نهاد انقلابی در استان کردستان تبریک عرض نموده امیدواریم همچون گذشته شاهد پیشرفت، توسعه و خودباوری و خود کفایی در جهاد دانشگاهی باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.