مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان یکی از مراکز بنام است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان یکی از مراکز بنام بوده که خدمات خوبی را به استان‌های همجوار و هم استانی‌ها ارائه داده و می‌دهد و بارقه امید را در بین خانواده‌ها و زوج‌های نابارور ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمود ثمینی،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اظهار کرد: کلمه جهاد به معنای جهد و کوشش مضاعف علاوه بر شرایط عادی معمول است، اقدامی مضاعف و فعالانه در همه عرصه‌ها با کوشش، بسیار دقیق و با انجام پژوهش‌های بالاتر است.

او  با بیان اینکه جهاد دانشگاهی به عنوان مولود انقلاب در دانشگاه‌ها اثرات خوب و مؤثری در تولید علم و فناوری در دانشگاه‌ها داشت، افزود: جهاد دانشگاهی در سایر اقدامات ابداعانه‌ای که بر اساس مطالعات انجام شده نظیر مرکز رویان و سایر مراکز در کشور خوش درخشیده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: در لرستان نیز جهاد دانشگاهی در کنار ارائه خدمات آموزشی (کوتاه و بلندمدت)، پژوهشی، خدمات بهداشتی درمانی را آغاز کرده است که می‌توان به مرکز درمان ناباروری اشاره کرد.

ثمینی تصریح کرد: این مرکز درمان ناباروری یکی از مراکز بنام است که خدمات خوبی را به استان‌های همجوار و هم استانی‌ها ارائه می‌دهد که این امر سبب کاهش هزینه‌های سفر و درمان برای زوج‌ها شده است.

او بیان کرد: وجود چنین مرکزی در استان بارقه امید و نشاط در بین خانواده‌ها و زوجین نابارور ایجاد کرده و منشأ اثرات خوبی نیز بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اظهار کرد: جهاد دانشگاهی پژوهش‌های مؤثری داشتند که منشأ خدمات مثمر ثمری در کشور شدند و به لحاظ پرداخت به معلومات و پژوهش سبب تحول در دانشگاه بودند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.