وحدت مسوولان باید الگوی مردم و حرکت به سمت پیشرفت کشور باشد

مسوول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اصفهان گفت: وحدت و اتحاد بین مسوولان و قوای سه گانه کشور باید الگوی مردم در تلاش و حرکت به سمت پیشرفت و ارتقای کشور باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا صالحیان مسوول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اصفهان افزود: باید تاکیدات رهبری مبنی بر پرهیز از دچار شدن به حاشیه‌ها، محور و سرفصل تمام اهداف و برنامه‌های مجلس و دولت قرار بگیرد.

او با بیان اینکه بهره‌گیری از اختلاف نظرات هرچند جزیی میان مسوولان، همواره دسیسه دشمنان و معاندان نظام بوده و هست، گفت: در این راستا مسوولان باید هوشیار باشند که با اتحاد، همدلی و انسجام ملی، توطئه و خواسته دشمنان را نقش بر آب کنند.

مسوول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اصفهان افزود: با توجه به نامگذاری سالجاری به نام جهش تولید، باید تمام مسوولان در قوای سه گانه کشور تلاش حداکثری خود را برای رفع موانع موجود بر سر راه تحقق این مهم بردارند.

او، رسیدگی به مشکلات مردم و رفع موانعی که دشمنان در مسیر ارتقای کشور ایجاد کرده‌اند را مهمترین اقدام فعلی دولت و نمایندگان مجلس برشمرد و گفت: نباید با بزرگ کردن اختلافات جزیی، وقت رسیدگی به امور مهم در کشور را تلف کرد.

حجت‌الاسلام صالحیان افزود: دشمنان در شرایط فعلی در تلاشند تا با فشار اقتصادی و معیشت، مردم ایران را با مشکل مواجه کنند و در این راستا خنثی کردن این فشار‌ها تنها به دست مسوولان به ویژه مجلس و دولت ممکن می‌شود.

او تاکید کرد: در این راستا باید مردم و نمایندگان آن‌ها در مجلس در کنار دولت با تعامل و هم‌افزایی به بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در کشور بمنظور رسیدگی به موضوعات اصلی شامل تولید، اشتغال و رفع موانع اقتصادی در کشور گام بردازند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار