ملی پوش امید‌های سپاهان:

توانایی بازی در تیم بزرگسالان سپاهان را دارم

محسن معظمی گفت: به نظر خودم این توانایی را دارم تا در کنار بازیکنان بزرگ بازی کنم و به بزرگسالان سپاهان بروم، اما رفتن من به تیم بزرگسالان سپاهان به تصمیم باشگاه بستگی دارد.

محسن معظمی هافبک جنگنده امید‌های سپاهان و بازیکن تیم ملی فوتبال جوانان جمهوری اسلامی ایران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: از کودکی به فوتبال علاقه‌مند بودم، اما بصورت حرفه‌ای فعالیت خود را از تیم فوتبال آبفای اصفهان آغاز کردم و پس از یک سال به باشگاه سپاهان رفتم و طی ۹ سال در همه رده‌های تیم سپاهان بازی کردم.

او ادامه داد: مطمئنا آرزوی بسیاری از فوتبالیست‌ها خصوصا فوتبالیست‌های اصفهانی بازی در تیم سپاهان است و برای من نیز حضور در باشگاه سپاهان افتخار است، سال اولی که به سپاهان رفتم جناب آقای یاوری مربی سپاهان بودند و بعد از دیدن بازی من از من دعوت کردند که به باشگاه سپاهان بروم. دعوت شدن من به تیم ملی هم زمان با حضورم در باشگاه سپاهان بوده و در تیم ملی نیز تا رده جوانان همه رده‌های تیم ملی را بازی کردم.

محسن معظمی گفت: اولین مربی من در تیم‌های ملی آقای حسین صالح بودند که در ۱۱ سالگی من را به تیم ملی نونهالان دعوت کردند و در مسابقات آسایی مشهد شرکت کردیم که در آن رقابت‌ها مقام قهرمانی را کسب کردیم. بعد از اینکه در مشهد قهرمان غرب آسیا شدیم تیم ملی نوجوانان با سر مربیگری آقای حیدر شریفی تشکیل شد که ایشان هام من را به تیم ملی دعوت کردند و در مسابقات آسیایی همدان به همراه تیم ملی نوجوانان مقام نایب قهرمانی این مسابقات را کسب کردیم.

کاپیتان تیم امید سپاهان بیان کرد: زمانی که به تیم ملی نونهالان دعوت شدم در مسابقات آسیایی به خوبی بازی کردم و جز بازیکنان شناخته شده محسوب می‌شدم به همین دلیل بازوبند کاپیتانی را به من دادند، در آن مسابقات مقابل تیم عربستان یک گل از راه دور به این تیم زدم که یکی از خاطرات خوب فوتبالی من است، از همان زمان تقریبا همیشه کاپیتان تیم ملی نوجوانان بودم.

محسن معظمی در خصوص حضور خود در باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: در باشگاه سپاهان از نونهالان بازی خود را شروع کردم و چندین دوره در نونهالان، نوجوانان، امید و جوانان سپاهان قهرمان و نائب قهرمان کشور شدیم.

او افزود: هر چند که متولد سال ۱۳۷۹ هستم، اما به نظر خودم این توانایی را دارم تا در کنار بازیکنان بزرگ بازی کنم و به بزرگسالان سپاهان بروم، اما رفتن من به تیم بزرگسالان سپاهان به تصمیم باشگاه بستگی دارد، سعی می‌کنم بازی بازیکنان بزرگسالان سپاهان را ببینم و از تجربیات شان استفاده کنم.

این ملی پوش جوان با اشاره به پست خود بعنوان هافبک دفاعی گفت: هافبک دفاعی پست مهمی در فوتبال است و تیمی که هافبک دفاعی خوبی داشته باشد می‌تواند در بازی به خوبی عمل کند، حساسیت بازی در مرکز زمین باعث شده که هافبک‌های دفاعی روحیه جنگنده‌ای پیدا کند و بپذیرد که باید تلاش کند، اما کمتر دیده شود.
 
توانایی بازی در تیم بزرگسالان سپاهان را دارم
 

محسن معظمی عنوان کرد: از آرزو‌های بزرگ ورزشی من لژیونر شدن است و همیشه به این موضوع فکر می‌کنم و تیم‌های خارجی که به آن‌ها علاقه دارم تیم‌های آژاکس و دورتموند هستند و آرزو دارم روزی در این تیم‌ها بازی کنم.

او در خصوص بهترین دوره ورزشی خود عنوان کرد: بهترین دوره ورزشی و فوتبالی خود را در کنار آقای حمید علیدوستی گذراندم و به شاگردی ایشان افتخار می‌کنم و سعی کردم این ارتباط را همچنان حفظ کنم.

کاپیتان تیم امید سپاهان بیان کرد: با وجود اینکه در فوتبال جنگیدن را انتخاب می‌کنم، اما تا به امروز کارت قرمز نگرفتم و به صورت میانگین در هر فصل دو یا سه کارت زرد گرفتم و معتقدم باید با فکر و خطای کمتر بازی کرد.

معظمی گفت: بدون شک آقای اورنگی بهترین مربی رده‌های سنی سپاهان و لیگ‌های پایه کل ایران است، چون در همه تیم‌هایی که حضور داشته اند آن تیم به مقام قهرمانی یا نایب قهرمانی رسیده است و به خوبی بازیکنان و روحیات آن‌ها را می‌شناسد، نسبت به ایشان احساس دین می‌کنم، چون زمانی که بازیکنان تیم ملی نبودم به من بسیار کمک کردند.

او در خصوص حضور در تیم ملی گفت: بعنوان بازیکن تیم ملی در سه دوره مسابقات آسیایی به میزبانی (مشهد، همدان و تبریز) حضور داشتم و افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشتم، دو بار قهرمان غرب آسیا شدیم و یک بار سوم آسیا شدیم. در تورنمنت‌های دوستانه دو بار در تورنمنت بلاروس حضور داشتم و در تورنمنت ازبکستان و ژاپن نیز حضور داشتم در تورنمنت ژاپن قهرمان شدیم، یک گل زدم و یک پاس گل دادم.

این بازیکن ملی پوش سپاهان گفت: باشگاه سپاهان بین سه باشگاه بزرگ ایران است و همه تیم‌های این باشگاه در کورس قهرمانی بوده و هستند و بازیکنان حمایت می‌کنند و بسیار خوشحالم که از تیم‌های پایه با سپاهان بازی کردم.
معظمی درپایان ضمن تشکر از خانواده خود حمایت‌های بی دریغ خانواده اش را یکی از عوامل مهم در پیشرفت فوتبال خود دانست.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار