با حمایت بنیاد مستضعفان انجام شد؛

توزیع ۸ هزار بسته معیشتی به همراه جهیزیه در شهرستان پاکدشت

۸ هزار بسته حمایتی که ارزش هر بسته حدود ۵۰۰ هزار تومان است، در شهرستان پاکدشت با همراهی سپاه پاسداران و بنیاد حمایت تهیه شده است.

توزیع ۸ هزار بسته به همراه جهیزیه در شهرستان پاکدشت با حمایت بنیاد مستضعفانبه گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در همایش کمک مومنانه جهیزیه به افراد نیازمند که زیر نظر بنیاد مستضعفان برگزار شد، گفت: متاسفانه بحران کرونا دنیا را دچار مشکل کرده است که امیدواریم هرچه زودتر این بیماری از کشور ریشه کن شود.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی تعداد افراد بستری روند کاهشی دارند، اظهار کرد: در مجموع شرایط پایداری را در هیچ یک از استان‌ها نداریم و لازم است مردم مراقبت بیشتری داشته باشند.

او ادامه داد: بر اساس اطلاعات کمیته امداد و بهزیستی کشور، حدود ۸ هزار و ۷۰۰ نفر از افراد تحت پوشش این دو نهاد حمایتی، در آستانه ازدواج قرار دارند و نیازمند جهیزیه برای آغاز زندگی مشترک خود هستند که بنیاد مستضعفان تامین جهیزیه این عزیزان را بر عهده گرفت و از امروز فرایند توزیع این جهیزیه‌ها شروع خواهد شد و تا پایان هفته آینده به اتمام می‌رسد.


بیشتر بخوانید


جان بابایی افزود: امروز هم در شهرستان پاکدشت ۸ هزار بسته به همراه جهیزیه که ارزش هر بسته حدود ۵۰۰ هزار تومان است با همراهی سپاه پاسداران و بنیاد حمایت تهیه شده است.

او افزود: با توجه به شرایط امروز که باعث شده تا بسیاری از اقشار ضعیف با مشکلات معیشتی مواجه باشند، بنیاد مستضعفان همزمان با عید غدیر و عید ولایت، تصمیم گرفت تا تامین جهیزیه دختران ایتام سراسر کشور که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند را عهده دار شود.

در ادامه این برنامه رضا امجد فرمانده سپاه ثامن الحج شهرستان پاکدشت گفت: برنامه امروز به همت سپاه و بنیاد مستضعفان صورت گرفت که توزیع مرحله دوم کمک مومنانه بود که امروز ۸ هزار بسته معیشتی تهیه شد.

 او ادامه داد: این بسته در حوزه مقاومت‌ها، توزیع و از طریق این پایگاه‌ها به مدت ۳ شب بین این افراد توزیع خواهد شد که البته ۴۰ جهیزیه هم در پایگاه‌های بسیج تهیه شده است که از این تعداد ۲۵ جهیزیه در این برنامه به تصویر کشیده شد و مابقی هم طی دو روز آینده، آماده و به دست افراد محروم که شناسایی شده اند، خواهد رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
مردم من
آخرین اخبار