با محتکران و گرانفروشان به شدت برخود می‌شود

معاون فرماندار بندر ماهشهر گفت: کنترل قیمت‌ها ونظارت‌ها بدون هیچ گونه مماشات بر بازار و با دقت و سرعت افزایش یابد و همچنین با گرانفروشان به شدت برخود شود.

ابراهیم آریا زنگنه معاون فرماندار بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به مشکلات عدیده اقتصادی و مالی قشر آسیب پذیر و درگیری مسئولان با کنترل ویروس کرونا ادارات صنعت و معدن، تعزیرات، اتاق اصناف مرتبط با بازار مکلف نظارات‌ها کنترل قیمت‌ها را با دقت وسرعت افزایش دهند و با محتکران و گرانفروشان به شدت برخود شود.

اوافزود: لوازم خانگی تولید داخل که کمتر تحت تاثیر نوسانات ارز هستند بدون ضابطه و خودسرانه در حال افزایش است و مردم به شدت تحت فشار هستند که این قابل قبول نیست، گرانی‌های افسار گسیخته و بی ملاحظه از سوی بعضی از اصناف، جنایت واجحاف حق الناس است که باید با آن‌ها مقابله کرد.

آریا زنگنه بیان داشت: ناظران بازار باید با تشکیل اکیپ‌های عملیاتی و تشکیل پرونده‌های تعزیراتی و مجازات شایسته قانونی به وظیفه خود عمل نمایند و هر مدیر و یا مسئولی در این رابطه قصور نماید مواخذه می‌شود.

معاون فرماندار بندر ماهشهر تصریح کرد: با پشت میز نشستن و جلسه تشکیل دادن، نمی‌توان گرانفروشان و محتکران را به چنگال قانون انداخت باید با تمام توان وارد صحنه شویم و میدانی عمل کرد، زیرا این یک جنگ اقتصادی است.

انتهای پیام/م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.