سلحشور:

با هیئت‌هایی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند؛ به شدت برخورد شود

مسئول هیئت فاطمیون قم گفت: هیئت ها در ایام عزاداری محرم باید تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مهدی سلحشور،مسئول هیئت فاطمیون قم با بیان این‌که فرقی نمی‌کند «وضعیت قم» از لحاظ ابتلای به ویروس کرونا چه رنگی باشد؛ اظهار کرد: همانطور که حضرت آقا فرمودند وظیفه ما این است که بهترین شرایط را برای سلامت مردم فراهم کنیم؛ لذا این تکلیف ماست و در عین این که دغدغه هیئت را داریم نباید از این تکلیف کوتاه بیاییم.

او با بیان این‌که در کنار بحث‌های ایجابی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، بایستی بحث سلبی آن را نیز در نظر داشته باشیم؛ افزود: اگر با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی یک جلسه هیئت عزاداری محرم برگزار می‌شود؛ در مقابل نیز اگر کسی این پروتکل‌ها را رعایت نکرد، باید به شدت با او برخورد شود؛ چون این وضعیت به شدت مورد سوءاستفاده دشمن قرار می‌گیرد.

این مداح اهل بیت با انتقاد از لغو شدن مراسم «روز عرفه» در قم، تصریح کرد: من فکر می‌کنم در این زمینه سهل انگاری صورت گرفته است، چرا که وضعیت مشهد از قم بدتر بود؛ با این حال شرایط برگزاری مراسم روز عرفه در این شهر ایجاب و مراسم برگزار شد. بنده مراسم روز عرفه را در شیراز بودم که بالای چهل پنجاه هزار نفر در این مراسم شرکت کردند  و تا آن‌جایی که توانسته بودند صندلی چیده و همه ماسک زده بودند و جلسه هم برگزار شد که واقعا پرحجم نبود.

سلحشور در ادامه افزود: در قم نیز بالاخره می‌شد در جایی، یک تجمعی صورت بگیرد و مسائل بهداشتی رعایت شود.

مسئول هیئت فاطمیون در پایان اظهارات خود با اشاره به پیش‌رو بودن روز «عید غدیر» گفت: برای روز عید غدیر با رعایت فاصله‌گذاری‌ها و در فضای باز می‌شود این مراسم انجام بگیرد تا سلامت مردم ۱۰۰ درصد تضمین شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار