تکذیب خبر واگذاری ساختمان های درمانگاه ۵مهر و مرکز بهداشت آبادان

مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان با تکذیب خبر واگذاری ساختمان های این دانشکده گفت: ساختمان های درمانگاه ۵مهر و مرکز بهداشت آبادان در تملک این دانشکده است .

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حسین کایدخورده مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: یکی از رسانه‌ها در روزهای گذشته اقدام به انتشار خبری کذب در خصوص ساختمان‌های متعلق به دانشکده علوم پزشکی آبادان کرده که از اساس غیر واقعی است.

او ادامه داد: در مطلب منتشرشده در رسانه یادشده در خصوص واگذاری ساختمان مرکز بهداشت آبادان و درمانگاه ۵مهر فعلی صحبت‌هایی مطرح شده که به هیچ عنوان واقعیت نداشته و دروغ‌پردازی محض است.

مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: هیچگونه واگذاری‌ در خصوص ۲ساختمان یادشده صورت نگرفته و این دانشکده در حال حاضر هیچگونه برنامه‌ای در این خصوص ندارد و بدون تردید اگر در آینده نه تنها در مورد این ساختمان‌ها بلکه در خصوص تمامی زمین‌ها و ساختمان‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار بر جابجایی یا واگذاری باشد ابتدا به ساکن منافع سلامت عمومی در اولویت است و قطع به یقین کارها طبق قوانین و مقررات پیش خواهد رفت.

کایدخورده گفت: با توجه به اینکه رسانه یادشده دارای مجوز رسمی است و بدون داشتن پشتوانه مستند اقدام به انتشار این خبر کذب کرده است، این دانشکده از حق خود برای پیگیری قانونی و قضایی استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.