ساخت ۲۱ مدرسه در شهرستان دلفان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: ۲۱مدرسه در قالب ۶۴کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۴۸میلیارد تومان در شهرستان دلفان در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، امیر غفوری نژاد،مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان در مراسم کلنگ زنی نخستین هنرستان ۲۴۰نفره شهرستان دلفان اظهار داشت: برای احداث این هنرستان که در زمینی به مساحت سه هزار و ۶۰۰مترمربع ساخته می‌شود.
او  با بیان اینکه این هنرستان با مشارکت خیران و با هزینه ۱۷میلیارد تومان ساخته خواهد شد، ابراز امیدواری کرد تا پایان امسال به بهره برداری برسد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با اشاره به حجم بالای محرومیت در شهرستان دلفان، افزایش سرانه فضای آموزشی در این شهرستان را مستلزم مشارکت خیران دانست.
غفوری نژاد گفت: ۲۱مدرسه با ۶۴کلاس درس در شهرستان دلفان در دست ساخت است که برای احداث آن‌ها ۴۸میلیارد تومان هزینه خواهد شد.
او کل اعتبارات مدرسه سازی لرستان را ۳۷۰میلیارد تومان با ۲۵۰ پروژه اعلام و تصریح کرد: شهرستان دلفان بیش از ۴۵درصد این پروژه‌ها را به خود اختصاص داده است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان ادامه داد: طی پنج سال گذشته سه میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان اعتبار برای ساخت فضا‌های آموزشی شهرستان دلفان هزینه شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.