گودرزی:

تشدید نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحد‌های صنفی

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران از تشدید نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحد‌های صنفی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  حمیدرضا گودرزی در بازدید از کارخانه ایران خودرو به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا توسط واحد‌های مختلف تولیدی و صنفی ضروری است.

وی ادامه داد: وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایران خودرو بسیار مناسب و الگو برای سایر واحد‌ها است؛ چراکه باید با همکاری و تعامل هم مردم، واحد‌های تولیدی و صنفی و هم مسئولان اقدامات پیش برود تا اثرگذاری مطلوب داشته باشد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران عنوان کرد: در راستای حفظ سلامتی مردم و درخواست از اصناف و واحد‌های مختلف جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی؛ نظارت‌ها نیز تشدید می‌شود تا با متخلفان برخورد شود؛ چراکه حفظ سلامت مردم اولویت دارد.

گودرزی خاطرنشان کرد: بررسی‌های اخیر نشان می‌دهد عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی منجر به افزایش بیماری و بستری‌شده است، لذا دو روش ساده یکی رعایت بهداشت و زدن ماسک و دوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد که اگر این دو مورد را همه رعایت کنند طبیعتاً وضعیت به شرایطی که بیماری کنترل شده بود برمی‌گردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار