سیدعباسی: گل اول استقلال آفساید بود و پنالتی آن‌ها درست نبود

مربی تیم فوتبال شهرخودرو اعتقاد دارد هر ۲ گل استقلال در بازی امشب روی اشتباهات داوری به ثمر رسیده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داود سیدعباسی، مربی تیم فوتبال شهرخودرو در نشست خبری پس از دیدار مقابل استقلال، اظهار داشت: قبل از هر چیز باید خسته نباشید جانانه به بازیکنان خودمان بگویم. موقعیت‌های خوبی روی دروازه استقلال به وجود آوردیم و بازی را در اختیار داشتیم اما حسرت ما این بود که نتوانستیم با برد زمین را ترک کنیم.

سیدعباسی درباره مسائل داوری در این بازی تصریح کرد: همه چیز روشن بود. برخی مسائل از دست سرمربی تیم خارج است. بازیکنان شهرخودرو هر چه که سرمربی تیم گفته بود در زمین اجرا کردند. گل اول استقلال آفساید بود و پنالتی آن‌ها نیز درست نبود. خطای واضح روی بازیکن ما  پشت محوطه جریمه استقلال گرفته نشد و همان توپ برگشت و به سود استقلال پنالتی گرفته شد. داوری جزیی از فوتبال است اما همیشه ما ضرر می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


مربی شهرخودرو درمورد دفاع کردن این تیم پس از به ثمر رساندن گل اول بازی تاکید کرد: وقتی جلوی تیمی مثل استقلال که بازی شما مقابل آن‌ها ۶ امتیازی است، بازی می‌کنید و آن‌ها به شما فشار وارد می‌کنند، به صورت طبیعی چنین اتفاقی رخ می‌دهد. باید دقایق ابتدایی، بازی را مدیریت می‌کردیم که اتفاقا این کار را به خوبی انجام دادیم اما روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم. هر چند آن گل آفساید بود. امتیازات این دیدار ۶ امتیازی از ما گرفته شد.

مربی تیم فوتبال شهرخودرو افزود: در طول فصل مشکلاتی داشتیم اما برگشتیم و باز هم سعی می‌کنیم خودمان را ثابت کنیم. بحث من فنی است. ما یک تیم خصوصی هستیم. خیلی‌ها می‌گویند بخش خصوصی وارد کار شود و من خواهش می‌کنم کاری نکنند آن‌ها از این کار دلسرد شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۰۸:۱۲ ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
ناراحت نباش به زور هم شده کیسه را نایب قهرمان می کنن آخه حق تیم خوب تیم شهرستانی شهرخودرو و سپاهان و .... چی خواهد شد؟ این کیسه ها با مظلوم نمایی دست به هرکاری زدن
آخرین اخبار