تارتار: بازیکنانم تا صبح نتوانستند بخوابند/ اگر نتیجه دیدار با فولاد برعکس می‌شد باید به همه چیز شک می‌کردیم

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: در محل اقامت تیم ما کولر نبود و بازیکنانم تا صبح نتوانستند بخوابند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: پیشاپیش روز خبرنگار را تبریک می‌گویم. بازی خیلی خوب شروع شد و تیم ما تسلط خوبی بر جریان بازی داشت. مالکیت ما بیشتر از حریف بود، اما به فولاد تبریک می‌گویم و خوشحالم که ۳ امتیاز در این شهر باقی ماند.

تارتار در ادامه گفت: اگر نتیجه بازی برعکس می‌شد، باشگاه داری زیر سوال می‌رفت. با مقایسه شرایط می‌توان فاصله ۲ باشگاه را فهمید. در اتاق محل اقامت تیم ما کولر نبود و بازیکنانم تا صبح نتوانستند بخوابند. امیدوارم مسئولان استان به خاطر مردم محروم شهر به خودشان بیایند. در این شرایط سخت نمی‌توان انتظاری داشت. نمی‌شود از بازیکنانی که تا صبح بی خوابی کشیدند، انتظار زیادی داشت.

سرمربی نفت مسجد سلیمان افزود: اگر نفت مسجد سلیمان مانند فصل گذشته برای ماندن در لیگ تلاش می‌کرد، باز هم مسئولان این طور رفتار می‌کردند یا مانند پروانه دور تیم می‌چرخیدند؟ اصلا بحثی درباره خودم ندارم، اما تیم ما کار بزرگی کرده و انتظار دارم از بازیکنانم حمایت شود. چند روز است که پیگیر محل اقامت تیم در اهواز هستم، اما در نهایت جایی گرفتیم که در شان بازیکنان یک تیم دسته سومی هم نبود.

او با اشاره به شکست تیمش برابر فولاد عنوان کرد: مسئولیت باخت با من است و مقصر تمام شکست‌ها من هستم. باید به خوبی تیمداری کنیم و اگر نمی‌توانیم بهتر است از مسابقات کناره گیری کنیم. حیف است که مردم شهر ما از امکانات محروم هستند.

تارتار گفت: ما بازیکنانی مانند سوشا مکانی و محمد طیبی را از دست دادیم، اما فولاد بازیکنان با کیفیتی مانند فرشاد احمدزاده را جذب کرد. تفاوت ما با تیم حریف در همین مسائل است. اگر امروز فولاد را می‌بردیم باید به همه چیز شک می‌کردیم. دلیل جایگاه تیم ما در جدول، با وجود امکانات محدود تلاش بازیکنانم است. این وضع تیمداری در شان یک تیم لیگ برتری نیست.

تارتار افزود: تیم ما بدهی‌های زیادی دارد و به همین دلیل در لیست تیم ما چند جای خالی باقی مانده است. هنوز به مربیان و بازیکنان قبلی بدهی داریم، اما تیم‌های صنعتی هر کاری بخواهند می‌کنند و به آن‌ها تبریک می‌گویم. کار درست را آن‌ها انجام می‌دهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار