سوپرکاپ فوتبال روسیه/ سه گانه زنیت و سردار در جام‌های داخلی شکل می‌گیرد؟

تیم های فوتبال زنیت سن پترزبورگ و لوکوموتیو مسکو امشب در دیدار سوپرکاپ روسیه با یکدیگر رو به رو می شوند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال زنیت سن پترزبورگ و لوکوموتیو مسکو امشب در دیدار سوپرکاپ روسیه به مصاف هم می روند. این دیدار از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران آغاز خواهد شد. فصل گذشته زنیت هر ۲ جام داخلی را فتح کرد و لوکوموتیو عنوان نایب قهرمانی را در لیگ روسیه به دست آورد.

سال گذشته هم این ۲ تیم در بازی سوپرکاپ مقابل یکدیگر قرار گرفتند که لوکوموتیو با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید. در آن دیدار سردار آزمون فوق ستاره ایرانی زنیت هر ۲ گل تیمش را وارد دروازه حریف کرد. او که در این فصل توانست با ۱۷ گل زده عنوان آقای گلی لیگ روسیه را کسب کند، به دنبال این است تا بار دیگر قابلیت‌های خود را به معرض نمایش بگذارد.

سردار آزمون و آرتم زیوبا زوج ویرانگر خط حمله زنیت در ۱۰ بازی اخیر این تیم به طور مشترک ۱۳ گل به ثمر رسانده اند. این ۲ بازیکن همچنین بیش از نیمی از گل‌های زنیت در فصل گذشته لیگ روسیه (۳۴ گل از ۶۵ گل) را وارد دروازه حریفان کردند.

لوکوموتیو در ۵ تقابل اخیرش برابر زنیت وضعیت بهتری داشته و هرگز شکست نخورده است. آن‌ها در ۳ دیدار به پیروزی رسیده اند. این بازی در شهر مسکو برگزار می‌شود.

آندری لونف دروازه بان اصلی زنیت به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب است. در طرف مقابل هم ادر، اسمولوف و جورجویچ ۳ بازیکن کلیدی خط حمله لوکوموتیو این مسابقه را از دست داده اند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار