نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان از پروژه احداث سالن ورزشی چند منظوره و استخر سرپوشیده شهر حمیدیه بازدید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید کریم حسینی نماینده شهر‌های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون  مدیر کل ورزش و جوانان استان از پروژه احداث سالن ورزشی چند منظوره و استخر سرپوشیده شهر حمیدیه بازدید کرد.

حسینی گفت: پیش بینی می‌شود سالن ورزشی تا مهرماه تکمیل و به بهره برداری برسد. ولی روند تکمیل استخر این شهرستان به علت تخصیص نیافتن اعتبار به کندی پیش می‌رود که پیگیری می‌کنیم تا از طریق سازمان برنامه و بودجه تامین اعتبار لازم صورت پذیرد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در ادامه به همراه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی حمیدیه و محل احداث بیمارستان محلی این شهر بازدید کرد.

او  داشت: با توجه نیاز شهر حمیدیه، بیمارستان محلی سی تخت خوابی حمیدیه در زمین به مساحت یکهزار و ۴۰۰ متر مربع احداث خواهد شد و شهر حمیدیه از نظر ارائه خدمات درمانی شرایط مطلوبی ندارد بنابراین مسئولان دانشگاه علوم پزشکی باید در احداث و تجهیز این بیمارستان تسریع کنند.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به منظور تامین اعتبار بیمارستان محلی حمیدیه پیگیری لازم را انجام می‌دهیم و با توجه اخذ مجوز‌های اولیه از وزارت بهداشت و درمان به صورت همزمان احداث بیمارستان ۶۴ تخت خوابی این شهر را به صورت جدی دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.