سرهنگ اسلام نژاد خبر داد؛

دستگیری سارقان تیر‌های چراغ برق اتوبان‌های جنوب تهران

رئیس کلانتری ۱۷۱ شهید مصطفی خمینی از دستگیری ۲ سارق جوان تیر‌های چراغ برق اتوبان‌های جنوب تهران با ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رضا اسلام نژاد رئیس کلانتری ۱۷۱ شهید مصطفی خمینی گفت: ساعت ۳ بامداد سه شنبه ۱۴ مرداد امسال خبری مبنی بر سرقت تیر چراغ برق در اتوبان هاشمی جنوب ورودی شهید آوینی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مخابره شد و خیلی زود تیمی از ماموران کلانتری ۱۷۱ شهید مصطفی خمینی به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند ۲ جوان با دستگاه هوابرش در حال قطع کردن تیر چراغ برق کنار اتوبان هستند که سارقان به محض مشاهده ماموران تصمیم به فرار به سمت زمین‌های کشاورزی اطراف اتوبان گرفتند که ماموران به تعقیب دزدان رفتند.

این مقام پلیسی ادامه داد: ماموران در تاریکی هوا پس از یک تعقیب و گریز کوتاه موفق به دستگیری ۲ سارق جوان در زمین‌های کشاورزی شدند و سارقان در کنار خودروی نیسان آریسان هدف بازرسی قرار گرفتند.

سرهنگ اسلام نژاد عنوان کرد: در تحقیق از ۲ متهم مشخص شد که سارقان در تاریکی هوا و با حضور در محل‌های خلوت و حاشیه‌های اتوبان‌های تهران با دستگاه هوا برش، به قطع تیر‌های چراغ برق و خرد کردن آن‌ها برای انتقال راحت تر اقدام کرده و سپس آن‌ها را در بازار می‌فروشند.

رئیس کلانتری ۱۷۱ شهید مصطفی خمینی با بیان اینکه کارشناسان ارزش هر تیر چراغ برق را ۱۲ میلیون تومان اعلام کردند، گفت: سرقت تیر‌های چراغ برق باعث خاموشی در اتوبان‌ها و ایجاد تصادفات می‌شود.

وی افزود: هر دو سارق ۲۲ و ۲۳ ساله در حرفه جوشکاری فعالیت دارند و به همین خاطر با در اختیار داشتن دستگاه هوابرش اقدام به قطع و سرقت تیر‌های چراغ برق می‌کنند که در بررسی خودروی نیسان آریسان تعدادی گاردریل سرقت شده از اتوبان‌ها به دست آمد.

این مقام انتظامی ادامه داد: سارقان در اعترافاتشان عنوان کردند که در ماه مرداد بیش از ۲۰ فقره سرقت تیرچراغ برق و گاردریل انجام داده‌اند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار