برگزاری کنکور کارشناسی‌ارشد ۹۹ در دانشگاه آزاد اسلامی همدان

۵۰۸ داوطلب کنکور کارشناسی‌ارشد ۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان رقابت کردند.

برگزاری کنکور کارشناسی‌ارشد ۹۹ در دانشگاه آزاد اسلامی همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مهدی مجلسی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در گفت: همزمان با سراسر کشور نوبت نخست کنکور کارشناسی‌ارشد سال ۹۹ با رقابت ۵۰۸ نفر در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد.

او ادامه داد: در شرایطی که شیوع بیماری کرونا چندین بار آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ ورودی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی را به تعویق انداخته بود، این آزمون از ساعت ۸ صبح امروز و همزمان با سراسر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی همدان اظهار داشت: در نخستین روز آزمون از تعداد ۷۵۰ شرکت‌کننده ۵۰۸ نفر حاضر و ۲۴۲ نفر معادل تقریبی ۳۳ درصد داوطلبان این حوزه غایب بودند.

مجلسی اضافه کرد: این آزمون با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت و تحت نظارت کارشناسان بهداشت علوم پزشکی همدان در نهایت نظم و آرامش برگزار شد.

او افزود: تعداد کل داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ۳۲۱ هزار و ۵۰۴ داوطلب است که در ۳۳ رشته امتحانی و طی سه روز با یکدیگر رقابت می‌کنند و دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان نیز طی روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ مردادماه میزبان یک‌هزار و ۵۰۰ داوطلب خانم است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.