کربکندی: استرس زیاد منجر به نتیجه نگرفتن سپاهان شده است/ بازیکنان ذوب آهن نباید تونل قهرمانی برای پرسپولیس بزنند

کارشناس فوتبال درباره علت ناکامی تیم سپاهان در لیگ برتر و بازی پرسپولیس و ذوب آهن توضیحاتی ارائه کرد.

رسول کربکندی کارشناس فوتبال کشورمان در گفت‌وگو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکست سپاهان برابر تیم نساجی مازندران اظهار کرد: تیم سپاهان موقعیت گلزنی زیادی برابر نساجی داشت و ۵ توپ را به تیرک دروازه حریف خود زد، اما بازیکنان نساجی با جنگندگی و حفظ توپ تلاش بی وقفه‌ای داشتند و خوش شانس هم بودند که گلی دریافت نکردند.

او ادامه داد: به هر حال روز سپاهان نبود، اما از تلاش بازیکنان نساجی نباید عبور کرد چرا که آن‌ها با تمام وجود خود جنگیدند و از گل زده خود به خوبی دفاع کردند و به پیروزی دست یافتند. بازیکن نساجی گل استثنایی از فاصله دور زد و نباید ارزش‌های این تیم شمالی را زیر سئوال ببریم.

کربکندی درباره علت نتیجه نگرفتن تیم سپاهان گفت: به نظرم کادر فنی و بازیکنان سپاهان تحت فشار هستند و همین موضوع باعث بی دقتی بازیکنان در زدن ضربات آخر به دروازه حریفان شده است. به هر حال تیم سپاهان دچار استرس است و قهرمانی در جام حذفی تنها امید این تیم برای کسب سهمیه آسیایی محسوب می‌شود. البته هواداران سپاهان در ورزشگاه حضور ندارند در غیر این صورت فشار زیادی به اعضای این تیم وارد می‌شد.

قلعه نویی نمی تواند استرس بازیکنان سپاهان را رفع کند

او درباره راهکار برای خروج تیم سپاهان از استرس و فشار زیاد گفت: قلعه نویی به خاطر بیماری اش و نتیجه نگرفتن تیمش تحت فشار است و او نمی‌تواند استرس بازیکنانش را برطرف کند و مدیران باشگاه باید با اعضای تیم صحبت کنند تا آرامش را به تیم خود بازگردانند. به نظرم یک روانشناس خوب می‌تواند به تیم سپاهان کمک کند.

کارشناس فوتبال درباره اینکه سپاهان شانسی برای کسب سهمیه آسیایی دارد، گفت: بله، تیم سپاهان با شهر خودرو و پیکان بازی دارد و در صورت پیروزی در این ۲ دیدار و نتیجه نگرفتن رقیبان خود می‌تواند امیدوار به کسب سهمیه آسیایی باشد. علاوه بر این این تیم اصفهانی در بازی جام حذفی باید برابر استقلال قرار بگیرد که با توجه به اینکه هفته قبل این ۲ تیم در لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند به همین علت بازی روز دوشنبه برای سپاهانی‌ها استرس زا خواهد بود.

بازیکنان ذوب آهن نباید تونل قهرمانی برای پرسپولیس بزنند

کربکندی درباره پشیمانی تیم ذوب آهن از ایجاد تونل قهرمانی برای پرسپولیس گفت: به نظرم بهتر است تونل قهرمانی را مسئولان سازمان لیگ درست کنند و بازیکنان ذوب آهن این کار را نکنند تا شائبه‌ای ایجاد نشود. به هر حال سپاهان تیم همشهری ذوب آهن با پرسپولیس رقابت دارد و این موضوع حساسیت به وجود می‌آورد.

او درباره ارزیابی اش از بازی ذوب آهن و پرسپولیس گفت: تکلیف ذوب آهن در اختیار خودش است و اگر این تیم نتیجه نگیرد کارش برای ماندن در لیگ برتر سخت می‌شود. همچنین جنگ بین تیم‌های پایین جدول وجود دارد و هر کدام از بازی‌ها در هفته‌های پایانی لیگ، تعیین کننده است و شرایط سخت است و بازیکنان استرس دارند.

پرسپولیس دوست دارد جشن  قهرمانی را با برد ذوب آهن برگزار کند

پیشکسوت فوتبال افزود: به هر حال تیم ذوب آهن بازی سختی برابر پرسپولیس دارد و بازیکنان این تیم اصفهانی برای پیروزی در این بازی باید متحد شوند. همچنین پرسپولیس با وجود اینکه قهرمان شده است و برای بازی یا حریف اصفهانی خود زیاد تلاش نمی‌کند، اما سرخپوشان پایتخت دوست دارند قهرمانی خود را با برد در بازی امروز جشن بگیرند.

کربکندی درباره اینکه تغییرات زیاد در مدیریت و کادر فنی ذوب آهن باعث نتیجه نگرفتن این تیم اصفهانی شده است، گفت: بله همیشه ایجاد تغییرات مثبت نیست و این موضوع در درازمدت برای تیم ذوب آهن هزینه زیادی به وجود می‌آورد و نتایج این تیم هم خوب نیست و تیرشان به سنگ خورده است.

محرم نویدکیا برای سرمربیگری سپاهان باید حمایت شود 

او درباره احتمال سرمربیگری محرم نوید کیا در تیم سپاهان برای فصل آینده بیان کرد: محرم بازیکن بزرگی برای سپاهان بود و جایگاه خوبی هم در این تیم اصفهانی دارد و این موضوع جای بحث ندارد. البته برخی از مربیان جوان در لیگ برتر موفق هستند و مابقی مربیان عملکرد خوبی نداشتند. به هر حال این موضوع بستگی به باشگاه‌ها دارد که چقدر از مربیان جوان خود حمایت می‌کنند. علاوه بر این مربیگری در تیم‌های پرطرفدار سخت است و در کنار محرم نویدکیا باید دستیاران بزرگ بگذارند تا به او کمک کنند.

کارشناس فوتبال درباره شائبه قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: به هر حال همواره پشت پرده و اتفاقاتی در فوتبال ما وجود دارد، اما تیم پرسپولیس قدرتمند بوده که ۴ سال قهرمان پیاپی لیگ برتر شده است. به نظرم مطرح کردن چنین بحث‌هایی درست نیست واین وصله‌ها به فوتبال ما نمی‌چسبد. اگر سپاهان گل نمی‌زند و ۴ توپ به تیرک می‌زند این موضوع به این معنی نیست که جریانی نمی‌گذارد این تیم اصفهانی گل بزند.


بیشتر بخوانید

  • بازی فوتبال پرسپولیس - ذوب آهن/ ارتش سرخ آماده تاج گذاری

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
دقیقاً
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
استرس نیست رییس مافیا به فکرسهمیه برای استقلال است
Spain
ناشناس
۱۸:۰۱ ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
بین این نبایدهایی که گفتی شما باید سطح فکر و فرهنگت رو بالا ببری
آخرین اخبار