اعلام همدردی همه نهادها و آحاد مردم نسبت به حادثه دلخراش لبنان و بیروت

امام جمعه خرمشهر گفت:حادثه دلخراش لبنان و بیروت دل همه مسلمانان و همه انسانها بشر دوست را آزرده خاطر کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر در نماز عبادی ، سیاسی این هفته خرمشهر ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر گفت: در چنین روزی پیامبر اکرم (ص) علاوه بر معرفی امیرمومنان علی (ع )بعنوان جانشین وی دیگر خلفای بعد از وی را نیز معرفی کرد تا حضرت بقیه الله الاعظم امام مهدی (ع)

او با بیان اینکه حادثه دلخراش لبنان و بیروت دل همه مسلمانان و همه انسانها بشر دوست را آزرده خاطر کرد افزود: همه نهاد ها و آحاد مردم اعلام همدردی کردند، و از دولت محترم خواستاریم تا در کمک رسانی بسترهای مناسب برای مشارکت کردم داشته باشند.

امام جمعه خرمشهر، گفت: این حادثه می تواند یا یک سهل انگاری باشد و یا به احتمال زیاد حرکت های دشمن محور مقاومت باشد که بتوانند به اهداف خود برسند.

حجت الاسلام عادل پور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روز عید سعید قربان گفت: به موازات تحریم تحریف هم وجود دارد،مذاکره با آمریکا و کوتاه آمدن در برابر دشمن از تحریفات است.

او در ادامه  افزود: ملاک در عزاداری ها آنچه ستاد ملی کرونا تصمیم میگیرد، و این از بیانات مقام معظم رهبری است.

امام جمعه خرمشهر گفت: خوشبختانه تاکنون در خرمشهر آنچه از هیأت ها و بیوتات علما دیدیم التزام به قانون بود.

حجت الاسلام عادل پور افزود: ستاد ملی کرونا مشکلی با برگزاری مراسم محرم ندارد ولی کمیت و کیفیت و نحوه برگزاری برای ستاد مهم است ، تبعیت از ستاد کرونای استان و شهرستان همان تبعیت از ستاد کرونای ملی است.

او گفت: ستاد کرونای استان خوزستان در روز یکشنبه تشکیل خواهد شد و به طبع آن ستاد کرونای شهرستان هم تشکیل خواهد شد و باید در انتظار تصمیمات آنها باشیم.

امام جمعه خرمشهر همچنین روز خبرنگار را تبریک گفت، و عنوان کرد، بصورت ویژه از خبرنگاران صداوسیمای مرکز آبادان تقدیر ویژه دارم، یک خبرنگار انقلابی تیزبین و با نگاه منصفانه و مطالبه گری مردم است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.