معرفی امام جمعه جدید شبستر

مراسم تکریم و معارفه امام جمعه شبستر با حضور رئیس شورای ائمه جمعه استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، طی حکمی از سوی حجت الاسلام علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام یونس کیانی بعنوان امام جمعه جدید شبستر منصوب گردید.

 

حسن مستفید فرماندار شهرستان شبستر ضمن تشکر از ۱۶ سال مجاهدت حجه الاسلام محمد زاده در منصب امام جمعه شبستر گفت: حجه الاسلام محمد زاده نزدیک ۱۶ سال به عنوان پدری دلسوز و مهربان برای مردم و درکنار مسئولین بودند.

 

او  گفت: امام جمعه شبستر در فراز و نشیب‌های مختلف شهرستان دوشادوش دولت مردان بودند و فردی کاملا اخلاق مدار و مومن هستند.

 

او افزود: تریبون نماز جمعه به عنوان یک رسانه نقش مهمی در برقراری وحدت میان مردم جامعه و مسؤولان دارد و باید از این رسانه به خوبی در راستای اهداف نظام بهره گرفت.

حجه الاسلام کیانی امام جمعه جدید شبستر در خطبه‌های نماز جمعه گفت: کسانی که امروز در راه اعتلای ارزش‌های دین و انقلاب اسلامی قدم بر می‌دارد چه مدافعان سلامت چه مدافعان حرم و شهدای والا مقام، همه به عنوان انصار ائمه و رسول اکرم ص هستند.

او در ادامه گفت: مردم شهرستان شبستر به فرهنگ و ادب و معرفت شهره عام و خاص هستند لذا توفیق خدمت گذاری به مردم این منطقه و وظیفه خدمت گذاری را سنگین می‌کند.

گفتنی است، در این مراسم حکم رئیس  شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور قرائت و حجت الاسلام یونس کیانی به عنوان امام جمعه شبستر معرفی و از ۱۶ سال مجاهدت حجه الاسلام محمد زاده تقدیر شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار