طرح توسعه بنیاد علوی در دو منطقه استان کرمانشاه اجرایی می‌شود

معاون استاندارکرمانشاه گفت: طرح توسعه و محرومیت زدایی شهرستان سرپل‌زهاب و بخش سرفیروز آباد با مشارکت و سرمایه‌گذاری بنیاد علوی کلید خورده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حاتمی معاون استاندارکرمانشاه گفت: با توجه به ظرفیت‌هایی که وجود دارد می‌توان گفت سرپل‌زهاب یکی از آینده‌دار‌ترین شهرستان‌های استان است که هرگونه سرمایه‌گذاری در این شهرستان قطعا دارای توجیهاقتصادی است و بنیاد علوی نیز بخشی از سرمایه گذاری خود را به توسعه و محرومیت زدایی این شهرستان اختصاص خواهد داد.

او بیان کرد:مهمترین اولویت‌های ما در توسعه سرپل‌زهاب، گسترش و تقویت بازارچه تیله‌کو، توسعه گردشگری پیران و اطراف تنگ همام، توسعه شیلات و توسعه کشت انگور است و این بنیاد در بخش‌های کشاورزی، صنعتی، گردشگری و تجارت مرزی در این دو منطقه سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

معاون استاندار بیان کرد: نقطه دوم توسعه و محرومیت زدایی بخش سرفیروزآباد است که این بخش هم ظرفیت‌های بالقوه‌ای در حوزه کشاورزی، دامپروری و گردشگری دارد که بنیاد علوی بخشی از سرمایه‌گذاری خود را در این بخش انجام خواهد داد و ما هم نهایت همکاری را با این بنیاد که توانمندی بالایی در مبحث محرومیت زدایی دارد خواهیم داشت.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار