شفافیت، رشد پیمانکاران شرکت کننده در مناقصات/نظارت الکترونیک بر پیمانکاران شهرداری کرج در راه است

اصلاح و تنقیح متن دفترچه مناقصات شهرداری کرج باعث رشد ۴۰ درصدی آمار شرکت کنندگان این مناقصه ها شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علی اصغر همتی، معاون خدمات شهری شهرداری کرج با بیان این که اصلاح و تنقیح متن دفترچه به منظور شفافیت بیشتر خدمات مورد انتظار از پیمانکاران و بازنگری در قیمت ها با رویکرد واقعی در مناقصه مناطق ۱، ۴، ۸ و ۹ در نظر گرفته شده است، گفت: انجام این کار باعث رشد ۴۰ درصدی آمار شرکت کنندگان در مناقصه شده است.

او افزود: اصلاح و تنقیح متن دفترچه به منظور شفافیت بیشتر خدمات مورد انتظار از پیمانکاران، بازنگری در قیمت‌ها با رویکرد واقعی سازی آن‌ها در کنار حرکت به سمت ارزیابی کیفی و خرید خدمات استاندارد از پیمانکاران و امکان مشارکت مردمی در نظارت بر عملکرد پیمانکاران با رویکرد جمع سپاری (crowd source) و... از موارد مهمی است که در این مناقصه‌ها در نظر گرفته شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: در کنار اقدامات فوق تحول اصلی در هوشمندسازی نظارت بر خدمات پیمانکاران نیز رقم خورده است.

او افزود: در این خصوص با اقداماتی که طی ماه‌های گذشته به صورت جهادی انجام شده است زیرساخت‌های لازم به منظور نظارت هوشمند بر عملکرد پیمانکاران فراهم شده است که در آینده نزدیک شاهد رونمایی و افتتاح آن‌ها در قالب برنامه شنبه‌های جهادی خواهیم بود.

همتی گفت: نتیجه این اقدامات، شفافیت بیشتر نحوه هزینه بودجه شهرداری کرج در قرارداد‌های خدمات شهری در گام اول و حرکت به سمت اعلام بهای تمام شده خدمات شهرداری در این بخش است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.