محکومیت پزشک متخلف زیبایی به جزای نقدی

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان گلستان گفت: پزشک متخلف زیبایی به جزای نقدی و توقیف کتبی محکوم شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،نجف زاده سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی  استان گلستان گفت: با توجه به گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان مبنی بر اینکه پزشک زیبایی عمل بینی فردی وجه اضافی مازاد بر تعرفه از وی دریافت کرده که پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد.

او گفت: بر این اساس پزشک متخلف به جزای نقدی بیست و چهار میلیون سیصد و نود و دو هزار و هشتصد ریال در حق صندوق دولت، توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی محکوم شد.

این مقام مسئول به مردم توصیه کرد: در صورت مشاهده‌ هرگونه تخلفات مربوط به دریافت زیر میزی از سوی پزشکان و یا سایر تخلفات بهداشتی دارویی و درمانی موضوع را به صورت حضوری و یا از طریق سامانه اینترنتی ١٣٥ به سازمان تعزیرات حکومتی و یا با تلفن ١٩٠ به دانشگاه علوم پزشکی استان گزارش کنند.

او همچنین از محکومیت محتکر برنج ایرانی، خبر داد و گفت:این محتکر کننده مجبور شد برنج ایرانی را به نرخ رسمی دولتی عرضه کند.

نجف زاده گفت: بر اساس پلیس آگاهی شهرستان آق قلا مبنی بر اینکه در بازرسی صورت گرفته از فروشگاه شخصی ۶۴۰ کیسه برنج فجر ایرانی کشف و ضبط شد.

او هم چنین افرود:متهم به پرداخت دویست و بیست و چهار میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و به توزیع برنج مذکور در شبکه به نرخ رسمی دولتی ملزم شد.

این مقام مسئول از مردم خواست: در صورت هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی موضوع را به صورت حضوری و یا از طریق سامانه اینترنتی ١٣٥. به سازمان تعزیرات حکومتی و یا از طریق تلفن ١٢٤ به سامانه صنعت معدن و تجارت استان گلستان گزارش کنند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
وای وای این جریمه پزشک رو منفجر میکنه و دیگه تا عمر داره از مردم پول اضافه نمیگیره . قوه قضائیه متشکریم . اصلن ما شفیته ایم از اقتدار