استاندار خوزستان در پیامی عید غدیرخم را تبریک گفت

استاندار خوزستان طی پیامی فرا رسیدن عید غدیرخم را تبریک گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان طی پیامی فرا رسیدن عید غدیرخم را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

 «وَ هُوَ وَلیُّ کُلِّ مُؤمنٍ بَعْدِی» فردا، خورشید عالم افروز غدیر، طلوعی تازه می‌کند. عید غدیرخم به یُمن نور ولایت و امامت، جان‌های مشتاق به امامت و محتاج به ولایت را به انوار قدسی اش روشن می‌کند.

یوم الله غدیر، همان روز آسمانی است که در آن آیه ولایت علی از خداوند متعال به فرشته‌ی وحی ابلاغ می‌شود و همان روز پرفروزی که در آن حضرت محمد (ص) به امر خدا، امام علی(ع) را پس از خود بر مسند امامت امت می‌نشاند؛ و همان روز مبارکی که در آن «نهال تشیع» به دستِ علی در بوستانی به وسعت هستی غرس می‌شود؛ و این گونه عید سعید غدیرخم، روز اکمال دین و اتمام نعمت، به نیکی «عیداللّه الاَکبر» نام می‌یابد.

این جانب فرا رسیدن «عید سعید غدیر، آغازین روز امامت فرخنده و ولایت خجسته‌ی مولی الموحدین، حضرت علی (علیه السلام) را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری، مردم غیور خوزستان تبریک و تهنیت می‌گویم و صمیمانه از درگاه خداوند منان برای همگان توفیق شیفتگی واقعی و سعادت شیعگی حقیقی آن امام را تمنا دارم.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.