سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش ۱۹ مرداد ماه در بازار سهام

شاخص کل بورس امروز یکشنبه با رشد بیش از ۴۴ هزار واحدی همراه بود.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز یکشنبه (۱۹ مرداد) شاخص کل بورس تهران با رشد ۴۴ هزار واحدی وارد کانال دو میلیون و ۷۸ هزار واحد شد.

نماد‌های فارس، فملی و شپنا بیش‌ترین تأثیر مثبت و نماد‌های برکت، وبانک و وخاور بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

بانکی‌ها امروز پر تقاضا شروع به معامله کردند.دی٬ وبصادر٬ وپارس٬ وملل و وکار از جمله نماد‌های مثبت گروه اند.ونوین٬ وپاسار٬ وآیند و وشهر متعادل اند.

خودرویی‌ها هم امروز معاملاتی نوسانی را تجربه می‌کنند.خمحرکه، خزامیا٬خبهمن٬ ورنا٬ خکمک٬خوساز٬ خلنت وخپویش با افزایش تقاضا همراه اند. خاهن٬ خکاوه٬ خچرخش٬ خموتور٬ خرینگ و خفنر منفی داد و ستد می‌شوند. ختوقا و خپارس متعادل اند.

نفتی‌ها معاملاتی پر تقاضا را تجربه می‌کنند.شبندر٬شتران٬شپنا٬ شسپا٬ شبهرن٬ شبریز٬ شاوان و شپاس با افزایش قیمت همراه اند. ونفت٬ شراز و شزنگ متعادل اند.

محصولات شیمیایی امروز معاملاتی متعادل و مثبت را تجربه می‌کنند. فارس٬ تاپیکو٬ پارسان٬شیران٬شصدف٬ پاکشو٬ شفارس٬ شیراز وشاملا با افزایش قیمت همراه اند. شبصیر و شفارا پر عرضه داد و ستد می‌شوند. پترول متعادل است.


بیشتر بخوانید


در ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه شاخص کل بورس پس از رشد ۴۴ هزار و ۶۵۰ واحدی (۲.۲ درصد) در ارتفاع دو میلیون و ۷۸ هزار واحد قرار گرفت.

همچنین شاخص کل هم‌وزن با افزایش ۰.۹ درصدی مواجه شد. آخرین قیمت ۱۸۱ نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۱۶۵ نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۸۷۰ میلیارد تومان نقدینگی به بازار وارد کردند و نماد‌های وغدیر, شبندر وشتران در گروه پربیننده‌ترین‌های بورس قرار گرفتند.

 ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به شش هزار و ۶۶۰ میلیارد تومان رسید.

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه "فرآورده‌های نفتی"، "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" و "انبوه‌سازی، املاک و مستغلات" رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های "بیمه و صندوق بازنشستگی" و "قند و شکر" به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

سه نماد شپنا، شتران و شبندر لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به البرز، خبهمن و شبصیر معطوف بود.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۳۲ نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۴۷ نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم هزار و ۵۰ میلیارد تومان بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
ممنون بابت اطلاع رسانی لحظه ی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
ممنون بابت اطلاع رسانی لحظه ی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
ممنون
آخرین اخبار