معاون گردشگری استان تهران:

استخر و سونا در هتل‌های تهران فعال نیست

رفیعی گفت: در بازدید سرزده از هتل‌های سه، چهار و پنج ستاره تهران هیچ گونه تخلفی در خصوص رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا دیده نشده است.

به گزارش حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از  روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران، علی رفیعی معاون گردشگری استان تهران گفت:  استخر و سونای هتل‌ها تا اعلام رفع محدودیت‌ها از سوی ستاد ملی کرونا باید به طور کامل برای میهمانان هتل غیر فعال باشند.

او افزود:در بازرسی‌های انجام شده از هتل‌های تهران  هیچ گزارش تخلفی در زمینه فعالیت استخرها و سوناها تنظیم نشده است.ما نیز در بازدید سرزده از هتل‌های سه، چهار و پنج ستاره این استان هیچ گونه تخلفی  در این زمینه ندیدیم.

معاون گردشگری استان تهران اعلام کرد:تمام مسافران هتل‌ها در زمان ورود به این مراکز اقامتی  تب سنجی می‌شوند. چمدان و کیف آن‌ها نیز در همین زمان ضد عفونی می‌شود.

رفیعی از استقرار مشاور بهداشت در  هتل‌های سه، چهار و پنج ستاره استان تهران خبر داد و گفت: این مشاوران بهداشت ناظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا از طرف پرسنل هتل و مسافران هستند.

او بیان  کرد: ما به حفظ سلامت مسافر تأکید داریم و این  خط قرمزما است.بازرسان نیز از هیچ گونه تخلفی در هتل‌ها چشم پوشی نمی‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار