جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا در قزوین

جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا ویژه فرهنگیان، دانش آموزان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان قزوین کلید خورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، هادی بغدادی مسوول سازمان بسیج فرهنگیان استان از آغاز جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا ویژه فرهنگیان، دانش آموزان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان  خبر داد و گفت: این جشنواره درقالب نماهنگ، جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا در قزوین انیمیشن، موشن‌گرافیک، نقاشی، کاریکاتور و پیشنهادات اجرامی شود.

 بغدادی، یادگیری موثر، تقویت زیرساخت‌ها، ارائه الگو‌های تربیتی اثربخش در نظام آموزشی، مدیریت نظام آموزشی در شرایط کرونا و سایر موضوعات مرتبط و قابل طرح را ازجمله محور‌های این جشنواره ذکر کرد.

اوافزود: یادگیری موثر دردوران کرونا، ارزشیابی موثر در آموزش‌های غیرحضوری، نقش خانواده در تربیت و یادگیری، رسانه، فضای مجازی و یادگیری موثر ازبخش‌های مورد نظر برای تهیه آثار دراین جشنواره است.

مسوول سازمان بسیج فرهنگیان استان گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند در موضوعاتی، چون همسویی جریان تربیت خانواده و تعلیم و تربیت رسمی، نقش انجمن اولیا و مربیان، تاثیرسواد رسانه و فضای مجازی برکارکرد نقش معلمان آثار خود را تهیه و از طریق سامانه ملی www.sci.cbo.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گفته او، متقاضیان شرکت در این جشنواره تا چهارشنبه پنجم شهریورماه فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار