سه عنصر صحت ، سرعت و دقت از ویژگی های اصلی حرفه خبرنگاری است

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت : خبرنگاری از جمله مشاغل مهم و حساس جامعه است و صحت، سرعت و دقت سه عنصر اصلی حرفه خبرنگاری می باشند .

سه عنصر صحت ، سرعت و دقت از ویژگی های اصلی حرفه خبرنگاری استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر فرجی، مدیرکل بیمه سلامت استان همدان ضمن تبریک هفته خبرنگار به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت : تعامل و هماهنگی با اصحاب رسانه یکی از عوامل موثر در موفقیت هر دستگاهی است و رسانه ها ابزار ارتباط مردم با مسئولان هستند و تعامل با رسانه ها می تواند زمینه رفع بسیاری از مشکلات را فراهم کرده و همچنین بستر ساز پیشرفت جامعه باشد .

وی ادامه داد : توسعه اطلاعات و گسترش اطلاع رسانی، از نیازهای اساسی جوامع بشری و از ضرورتها و ارکان توسعه فرهنگی و اجتماعی هر کشوری محسوب شده و در دنياي امروز با توجه به شتاب و سرعت گردش اطلاعات و تحولات سياسي، فرهنگي و اجتماعي ، نقش كليدي رسانه‌ها به هيچ عنوان كتمان‌پذير نيست.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان افزود : صحت در انتشار خبر، سرعت در پیام رسانی و همین طور دقت در نگارش از اصول مهم خبر نگاری و کار حرفه ای خبرنگاران است .

 فرجی با اشاره به اهميت غير قابل انكار تأثير خبر گفت: امروزه خبر و خبررسانی مطلوب، به‌عنوان بزرگترين ابزار در انعكاس خدمات دستگاه‌ها به‌شمار می‌رود.

وی در پایان از زحمات و تلاشهای خبرنگاران و اصحاب رسانه استان در انعکاس و پوشش خبری وقایع و اخبار مربوط به سازمان بیمه سلامت ایران و اداره کل بیمه سلامت استان همدان تقدیر و تشکر نمودند .

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.