در چهارمحال و بختیاری؛

انتشار فراخوان پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر

فراخوان پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، البرز للگانی رئیس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری از برگزاری پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خبر داد و گفت: این جشنواره با موضوعات، جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن‌شناسی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، کرونا و کمک مؤمنانه، چهل سالگی دفاع مقدس، دستاورد‌های انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام و امیدآفرینی برگزار می‌شود.

او افزود: خبر، گزارش (خبری، تحلیلی، تحقیقی)، مصاحبه، تیتر، مقاله و یادداشت، عکس، کاریکاتور، اینفوگرافی، موشن گرافی و فیلم کوتاه (ویژه شبکه‌های اجتماعی) از قالب‌های آثار تولیدی این جشنواره است.


بیشتر بخوانید


للگانی با بیان اینکه آثار تولیدی الزاما باید در سایت aboozarha.com بارگذاری و یک نسخه تحویل سازمان بسیج رسانه استان شود، ادامه داد: بازه زمانی تولید آثار تا پایان آذرماه ۹۹ است و متقاضیان می‌توانند حداکثر در سه قالب و در هر قالب تنها با یک اثر شرکت کنند.

او با بیان اینکه اثر ارسالی حتما باید با نام اصلی صاحب اثر منتشر شده باشد و هیج قسمتی از اثر کپی از آثار دیگران نباشد، اضافه کرد: مشخصات درج شده در سایت نباید با لینک ارسالی مغایرت داشته باشد و در هر قالب تولیدی یک تا دو نفر برگزیده خواهند شد.

للگانی، زمان برگزاری پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر را در استان اوایل دی‌ماه سال‌جاری اعلام کرد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.