مار بازیگوش سر از تابلو برق یک واحد صنعتی در آورد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی مهاباد گفت: یک حلقه مار خطرناک که در تابلو برق یک واحد صنعتی در این شهرستان جا خوش کرده بود، زنده گیری شد.

رحمان احمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: دیشب حوالی ساعت ۲۲ با دریافت گزارش مردمی مبنی بر وجود مار در داخل تابلو تاسیسات برق یکی از واحد‌های صنعتی این شهرستان بلافاصله یک گروه سه نفره از نیرو‌های سازمان با تجهیزات مخصوص مارگیری به محل اعزام شدند.

احمدی با اشاره به اینکه این مار یک متری خطرناک پس از زنده گیری در طبیعت رهاسازی شد، افزود: با توجه به هوای گرم تابستان و زیاد شدن تعداد این گونه جانوران در سطح زمین، به شهروندان توصیه می‌شود موارد ایمنی را رعایت کرده و در صورت مشاهده مار ضمن حفظ خونسردی، با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تماس بگیرند.


بیشتر بخوانید


مار‌ها از اوایل بهار و با مساعد شدن شرایط دمایی، فعالیت خود در طبیعت را از سر می‌گیرند و این جانور خزنده به‌طور طبیعی دشمن انسان محسوب نمی‌شود، اما اگر مورد تهدید واقع‌شده و احساس خطر کنند در این صورت واکنش نشان داده و با گزش محرک کننده به مقام دفاع برمی‌آیند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.