آکادمی بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی در زاهدان راه‌اندازی شد

آکادمی بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی در شهرستان زاهدان با حضور سرپرست فدراسیون کشور راه اندازی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور  اظهارداشت: تاسیس آکادمی‌ها می‌تواند به عنوان مراکز پژوهش، تحقیق و آموزش محسوب و برند خوبی برای فدراسیون و هیات‌های استانی باشد.

مازیار ناظمی افزود: هیات‌های استانی در آکادمی ضمن برگزاری کلاس‌های تخصصی، علمی و آموزشی برای کشف استعداد‌ها و ارتقای سطح کیفی رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی استان تلاش کنند.

او با بیان اینکه آکادمی بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی به منظور استانداردسازی آموزش‌ها و توسعه پایدار در استان‌ها راه‌اندازی می‌شود بیان کرد: مجوز ایجاد آکادمی همچنین به چند استان دیگر در کشور نیز اهدا شده که سیستان و بلوچستان یکی از این استانهاست.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور ادامه داد: منطقه کویری و سواحل دریای زیبای عمان در چابهار با داشتن ورزشکاران علاقه‌مند زمینه را برای توسعه این ورزش در استان فراهم کرده است که تلاش کرده‌ایم با رایزنی‌های انجام شده با مسوولان استانی و کشوری با توجه به همسایگی سه کشور افغانستان، پاکستان و هند برای سواحل مکران برای برگزاری رقابت‌های بین‌المللی قدم‌های مثبتی برداریم.

او  بیان کرد: معضل این ورزش در بسیاری از استان‌ها کمبود پیست و فضای ورزشی بوده که در زاهدان پیست موتور سواری و اتومبیلرانی تکتازان و پیست دهکده المپیک موجود است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار