توزیع ۲۵۰۰ پرس غذا میان کودکان در مناطق محروم شیراز

مبلغان قرارگاه عمار مدرسه علمیه منصوریه شیراز با حضور در مناطق محروم ۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذا میان کودکان توزیع کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا حدائق، مسؤل قرارگاه تبلیغی عمار مدرسه علمیه منصوریه شیراز در حاشیه طبخ غذای گرم برای نیازمندان، گفت: بیش از ۱۰۰۰ پرس غذای گرم از سوی قرارگاه تبلیغی عمار به‌مناسبت دهه امامت و ولایت طبخ و میان نیازمندان مناطق محروم اطراف شیراز توزیع شد.

او، از برگزاری مراسم جشن در روستا‌های اطراف شیراز با فاصله‌گذاری فیزیکی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و افزود: مبلغان قرارگاه عمار در مناطقی که مشغول فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی هستند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسم جشن عید غدیر ویژه کودکان را برگزار کردند که در پایان این مراسم هدایایی به کودکان و نوجوانان از سوی مبلغین این قرارگاه اهدا شد.

مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز همچنین از طبخ یک‌هزار و ۵۰۰ دست غذای گرم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌رضا حدائق خبر داد و گفت: سرکشی و تجلیل از خانواده‌های شهدا توسط مبلغان قرارگاه عمار، اهدای هدایای فرهنگی از قبیل کیف، کتابچه و مقنعه از دیگر فعالیت‌های مبلغان شب عید غدیر بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌رضا حدائق، مسؤل حوزه علمیه منصوریه شیراز نیز بیان کرد: با توجه به اینکه اطعام طعام در اسلام موضوعیت دارد، پیامبر (ص) در ماه رمضان از خداوند تقاضا می‌کند که توفیق اطعام طعام را به ما عنایت بفرمایید. امام صادق (ع) نیز فرمودند، حضرت ابراهیم (ع) را خداوند به مقام خلیل الرحمانی نرساند مگر به دلیل دو ویژگی ارزشمند که حضرت داشتند نخست اینکه اطعام طعام می‌کرد و دوم اینکه حضرت تکبر نداشتند.

حدائق اظهار کرد: در فضای یکی از مدارس علمیه کهن استان فارس (حوزه منصوریه) ۲ هزار و ۵۰۰ دست غذای گرم آماده شد تا در اختیار نیازمندان قرار دهند.

او در پایان ضمن قدرانی، از تمام خیرین و نیک اندیشان که در تهیه این کار مؤمنانه همراهی کردند، گفت: اگرچه کرونا یک‌سری آثار منفی داشت از جهتی دیگر توفیقاتی ظهور و بروز پیدا کرد، متدین و مؤمنین به‌خوبی خود را نشان دادند و دعوت مقام معظم رهبری را لبیک گفتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار