تسلیم اظهارنامه مالیاتی تا ۳۱ شهریور

مدیر کل امور مالیاتی استان کرمان گفت: اظهارنامه مالیاتی افراد حقیقی تا ۳۱ مرداد و افراد حقوقی تا ۳۱ شهریور تسلیم شود.

تسلیم اظهارنامه مالیاتی تا ۳۱ شهریوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد سلمانی مدیر کل امور مالیاتی استان کرمان صبح امروز در جمع اصحاب رسانه با اعلام اینکه اظهارنامه مالیاتی افراد حقیقی تا ۳۱ مرداد و افراد حقوقی تا ۳۱ شهریور باید تسلیم شود ، گفت: در تبصره ماده ۱۰۰ مودیانی که تا ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان مالیات در سال ۹۷ پرداخت کردند می‌توانند تا ۵ ماه به صورت اقساط مساوی تقسیط کنند.

او افزود: کسانی که از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون پرداخت کردند ۴ در صد افزایش و از ۵ میلیون تا ۱۰ میلیون ۸ درصد واز ۱۰ میلیون ۱۰ درصد افزایش دارند.

سلمانی با اشاره به اینکه مودیانی که مستغلات و درآمد‌های املاک دارند واجاره می‌دهند باید تا ۳۱ شهریور اظهار نامه مالیاتی را پرکنند بیان کرد: اگر کسانی که مالیات خود را پرداخت نکردند و می‌خواهند شامل بخشودگی شوند با هر چه سریع‌تر حداکثر تا پایان سال مالیات خود را بصورت نقد پرداخت کنند.

او اظهار کرد: واحد‌های تولیدی تا پایان سال بر اساس هر ماهی که پرداخت کنند ۲ در صد از بخشودگی کم می‌شود.

سلمانی با اعلام اینکه در سال ۹۸ یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان مالیات در استان کرمان پرداخت شده است گفت: در سال ۹۹ در این چهار ماه دویست و ۷۰ میلیارتومان پرداختی داشته است.

او افزود:۲۶ میلیار تومان از پرداختی‌های امسال اختصاص به محیط زیست برای کنترل آلایندگی‌ها شده است که امیدواریم هرچه زودتر به استان وبه این اداره برگردد.

مدیر کل امور مالیاتی استان کرمان با اشاره به اینکه ویروس کرونا تاثیر در تولید ودریافت مالیات داشته است بیان کرد: ما در خیلی از واحد‌ها هم شاهد افزایش تولید بودیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار