اسلامی:

مصمم به ساخت مسکن برای خبرنگاران هستیم

وزیر راه و شهرسازی گفت: مصمم به ساخت مسکن برای خبرنگاران هستیم و در این زمینه در حال مذاکره با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم.

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از خانه ملت، محمد اسلامی روز دوشنبه در پاسخ به این پرسش که هر سال مصادف با روز خبرنگار از سوی دولت وعده‌ای درخصوص تامین مسکن خبرنگاران داده می‌شود، اما تاکنون این وعده محقق نشده است، امسال چه اقدام عملیاتی در این زمینه انجام خواهد شد، اظهار کرد: ما به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشنهادی ارائه دادیم و آن‌ها هم نماینده خود را برای همکاری در این زمینه معرفی کردند.

وزیر راه و شهرسازی افزود: در حال مذاکره با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم و ان‌شاءالله بتوانیم در این خصوص به توافق برسیم و در پی آن برنامه‌هایی را براساس جغرافیایی که تعیین می‌کنند، جهت اجرای پروژه ساخت مسکن خبرنگاران پیش‌بینی کنیم.

اسلامی با بیان اینکه ساخت مسکن خبرنگاران حتمی است، گفت: این امر منوط بر این است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه همکاری لازم را داشته باشد.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی به دنبال این هستیم که توافقنامه‌ای برای اجرای این پروژه با وزارت فرهنگ و ارشاد امضا کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار