مجمع نمایندگان قم تاکید کردند؛

حادثه بیروت، فرصتی برای تقویت همبستگی و همدلی

نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پیامی تاکید کردند: ملت لبنان با همدلی از لحظات سخت با سربلندی عبور خواهند کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مجمع نمایندگان استان قم، در پی حادثه انفجار در بندر بیروت با صدور پیامی این حادثه را فرصتی برای تقویت همبستگی و انسجام و همدلی لبنانی‌ها دانسته و ابراز امیدواری کرده است ملت لبنان از این لحظات سخت و دشوار با سربلندی عبور می کنند.

متن پیام مجمع نمایندگان استان قم به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم


حادثه اندوهبار و دلخراش انفجار در شهر بیروت پایتخت لبنان را که به جان باختن و مجروح شدن تعدادی از مردم عزیز لبنان انجامید به دولت، مسئولان، مردم عزیز و شریف و حزب الله سرافراز لبنان تسلیت می‌گوییم و ضمن ابراز همدردی با خانواده داغدار برای مجروحان این واقعه تلخ آرزوی شفای عاجل از خداوند مسئلت می‌نمایم.


قطعا ملت لبنان این لحظات سخت و دشوار را به عنوان فرصتی برای همبستگی، انسجام و همدلی ملی می‌نگرد و یقین داریم این لحظات سخت را با عزت و سربلندی پشت سر خواهد گذاشت.


بدون تردید قلب، دعای خیر و دست کمک و یاری ملت شریف ایران به خصوص مردم ولایت مدار قم مثل گذشته همراه و یاور مردم عزیز لبنان به خصوص خانواده‌های داغدار و آسیب دیده از این مصیبت بزرگ است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار