رونمایی از کلیپ قطعه سرود «سلام تبریز»

کلیپ قطعه سرود «سلام تبریز» که به همت اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز تهیه شده است، رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،کلیپ «سلام تبریز» امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران با حضور شهردار تبریز و جمعی از خبرنگاران و نمایندگان تشکل‌های رسانه‌ای رونمایی شد.

سعید حاجی زاده مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز هدف از تهیه این کلیپ را نمایش زیبایی‌های تبریز اعلام کرد و گفت: این کلیپ به مناسبت روز تبریز تولید شده است و معتقدیم روز تبریز می‌تواند فرصتی دگرباره برای نمایش زیبایی‌ها و جاذبه‌های این کهن شهر باشد.

او  افزود: قطعه سرود "سلام تبریز" با کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در وصف تاریخ تمدن و زیبایی‌ها و مفاخر تبریز تهیه و تولید شده است.

او با اشاره به این که سرود این قطعه را گروه کر ایماژ تولید و کرده است، ادامه داد: برای تولید این قطعه سرود، تصویربرداری از اماکن زیبا و دیدنی شهر تبریز از جمله موزه قاجار، عمارت ساعت، ساختمان شهرداری مرکز، تفرجگاه عون بن علی و تفرجگاه ائل گلی انجام شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز تاکید کرد: بهره گیری از کارکرد‌های خلاقانه هنری و رسانه‌ای در نمایش دیدنی‌های شهر تبریز و بسط هر چه بیشتر زیبایی‌های آن می‌تواند ثمربخش باشد.

شعر قطعه سرود "سلام تبریز" از علی شاهد است و آهنگسازی آن را غلامرضا میرزازاده انجام داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار