رسانه‌ها در آگاهی‌بخشی به جامعه نقش بسزایی دارند

فرماندار جوانرود با بیان اینکه رسانه‌ها در آگاهی‌بخشی به جامعه نقش بسزایی دارند، گفت : خبرنگاران به دور از حب و بغض باید واقعیات جامعه را با رعایت انصاف به مردم انعکاس دهند و رسالت خبرنگار حق بینی و رعایت اخلاق رسانه‌ای است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رستگار یوسفی فرماندار جوانرود گفت : انتقادهای سازنده، دلسوزانه و همراه با ارایه پیشنهادهای دقیق توسط خبرنگاران عامل توسعه شهرستان خواهد بود و نقش مهمی در کمک به مسئولان در انجام بهتر وظایف دارد.

او گفت : باوجود تمام مشکلات و تحریم های ظالمانه مجموعه دولت و نظام خدمات قابل توجهی به مردم ارایه داده اند.

یوسفی به حل برخی از مشکلات واحدهای مسکن مولوی جوانرود اشاره کرد و افزود: با تلاش و پیگیرهای انجام گرفته پارسال ۱۴۴ واحد مسکن مهر مولوی تکمیل و آسانسور سه بلوک این واحدها نیز نصب و راه اندازی شد.

او ادامه داد: باوجود قرارداد سه جانبه مسکن مهر مولوی برای محوطه سازی آن پارسال ۸۰۰ میلیون تومان اختصاص دادیم که بخشی از آن تخصیص پیدا کرد و امسال نیز برای محوطه سازی آن ۷۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته است.

فرماندار جوانرود به توسعه و تکمیل پروژه جاده سلامت اشاره کرد و گفت: پارسال یک میلیارد تومان برای این طرح اختصاص دادیم و امسال نیز ۵۰۰ میلیون تومان دیگر به این پروژه اختصاص داده ایم.

یوسفی با بیان اینکه تاکنون برای جاده سلامت ۶۵ میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: اداره میراث فرهنگی و گردشگری که در گذشته به عنوان دستگاه بهره بردار آن انتخاب شده بود از زیربار این پروژه شانه خالی کرده است.

او افزود: هم اکنون پروژه جاده سلامت به شهرداری جوانرود واگذارشده است و درختان این مسیر دو بار در هفته آبیاری می شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار