خبرنگاران سنگر دفاع از مردم و اجتماع

امام جمعه شهرستان روانسر حرفه خبرنگاری را شغل خطیری توصیف کرد و گفت : خبرنگاران در سنگر دفاع از مردم و اجتماع فعالیت میکنند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حاج‌ماموستا سید محمد محمدی امام جمعه شهرستان روانسر حرفه خبرنگاری را شغل خطیری توصیف کرد و گفت : خبرنگاران در سنگر دفاع از مردم و اجتماع فعالیت میکنند و به همین دلیل که صدای رسای جامعه و مشکلات مردم هستند مورد احترام و تقدیرند.

او گفت : وظیفه خطیر همه شما نقد سازنده و تلاش برای اصلاح امور است.

او همه خبرنگاران را از نقد تند و نابجا منع کرد و افزود: نقد سازنده از زمان پیامبر گرامی اسلام بوده و انتقاد پذیری یک حقیقت است و حتی پیامبران هم آن را پذیرفته اند.

ماموستا محمدی افزود: همه ما دست به دست هم و با همکاری شما خبرنگاران و اصحاب رسانه باید در تمامی زمینه‌ها همکاری و همدلی داشته باشیم تا بتوانیم مشکلی از مشکلات مردم برداریم.

او خبرنگاران و اصحاب رسانه را به عنوان پلی بین دولت و ملت توصیف کرد و گفت: باید تلاش کنید که این وظیفه خطیر را به نحو احسن به سرانجام برسانید.

ماموستامحمدی ادامه داد: وظیفه دیگر شما‌ها راستگویی در تبلیغ و صداقت در اخبار است، چون که اصحاب رسانه و خبرنگاران عضوی فعال و تاثیرگذار در جامعه هستند و باید بتوانند این امانت و وظیفه را به خوبی ادا کنند.

ماموستا محمدی از زحمات و تلاش‌های همه خبرنگاران و اصحاب رسانه در تمامی بحران‌های امروزی تقدیر و تشکر کرد و همه آحاد جامعه را به وحدت و همدلی دعوت نمود و اصحاب رسانه و خبرنگاران را به یکپارچگی و هماهنگی بیشتر با همه مردم و مسئولان و خصوصا با یکدیگر توصیه نمود و گفت: امید است که همگی بتوانیم در راه خدمت به مردم و حل مشکلات آن‌ها گام برداریم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار