مسابقات قهرمانی تکواندوی نوجوانان جهان ۲۰۲۰ لغو شد

با اعلام رسمی سایت فدراسیون جهانی تکواندو، مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۲۰ که قرار بود مهرماه و به میزبانی "صوفیه" بلغارستان برگزار شود، لغو شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، با اعلام سایت فدراسیون جهانی تکواندو، مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۲۰ لغو شد.

جلسه شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو امروز (دوشنبه - ۲۰ مردادماه) با حضور اعضاء شورا به صورت آنلاین برگزار شد و با رای اعضا این رقابت‌ها که قرار بود مهرماه در "صوفیه" بلغارستان برگزار شود، لغو شد.

فدراسیون جهانی تکواندو پس از مشورت با فدراسیون‌های عضو، همچنین کمیته‌های پزشکی و مبارزه با دوپینگ این تصمیم را گرفت، مسابقات جهانی نوجوانان در سال‌جاری را لغو کرد و صوفیه میزبان این رقابت‌ها در سال ۲۰۲۲ خواهد بود.

"داکار" نیز که میزبانی رقابت‌های قهرمان نوجوانان جهان ۲۰۲۲ را همزمان با بازی‌های المپیک جوانان برعهده داشت، در سال ۲۰۲۶ میزبان این رویداد خواهد بود. همچنین در خصوص میزبانی مسابقات نوجوانان جهان در سال ۲۰۲۴ در موعد مقرر تصمیم گیری می‌شود.

تصمیمات در خصوص برگزاری مسابقات فینال گرندپری و رقابت‌های گرنداِسلم ۲۰۲۰ در ماه اکتبر گرفته خواهد شد.

"چو" در این جلسه، مذاکراتی را نیز برای امکان جابه جایی مقر فدراسیون جهانی تکواندو به شهر "گویانگ" کره‌جنوبی انجام داد.

همچنین شورا موافقت کرد که امتیازات رنکینگ تکواندوکاران به دلیل انجام نشدن هیچ رویدادی از ژانویه ۲۰۲۰، ثابت بماند و هیچ امتیازی کسر نشود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار