تهیه تبلت برای دانش آموزان استثنایی خوزستان

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان از تهیه تبلت برای دانش آموزان استثنایی استان با کمک وزارت آموزش و پرورش و خیران خبر داد.

علی ممبینی رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان تهیه تبلت برای دانش آموزان استثنایی خوزستاندر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بعضی دانش آموزان استثنایی برای استفاده از شبکه شاد مشکل داشتند که شناسایی و به وزارت آموزش و پرورش و استانداری معرفی شدند سپس با کمک خیران درحال تهیه تبلت برای آنها هستیم.

او با اشاره به عضویت مدارس در شبکه شاد بیان داشت: طبق آمار وزارت آموزش و پرورش، در سال تحصیلی گذشته ۱۰۰ درصد مدارس استان عضو شبکه شاد بودند و ۸۶ درصد دانش آموزان استثنایی خوزستان علیرغم همه مشکلات عضو شبکه ملی شاد هستند و و رتبه دوم کشور را از نظر میزان عضویت کسب کردیم.

ممبینی تصریح کرد: تعدادی تبلت به این دانش آموزان تحویل داده شد، برای آموزش دانش آموزان استثنایی برنامه ریزی‌های خاصی صورت گرفت و گروهی که بتوانند در آموزش حضوری شرکت کنند مشکلی ندارند، اما گروهی این امکان را ندارند که بسته‌های آموزشی برای آنها تنظیم می‌کنیم.

این مقام مسئول ادامه داد: یکی از راهکار‌های دیگر حضور معلم در منزل دانش آموزان استثنایی است که با رعایت نکات بهداشتی مقرر شده محقق می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.