سخنگوی قوه قضاییه خبر داد؛

ورود دستگاه قضا به پرونده ویلموتس و ادعای ۶۵ میلیاردی میرسلیم علیه قالیباف/ تشکیل پرونده برای پسر رئیس سابق فدراسیون/ دادگاه طبری در ایستگاه آخر

سی و یکمین نشست خبری غلامحسین اسماعیلی با اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در سی و یکمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه که امروز سه‌شنبه (۲۱ مرداد ماه) برگزار شد، با اشاره به اعیاد مبارک اظهار کرد: عید سعید غدیر، عید امامت و ولایت و میلاد مسعود حضرت موسی بن جعفر (ع) را تبریک می‌گویم و همچنین روز خبرنگار را به همه اصحاب رسانه تبریک عرض می‌کنم و یاد و خاطره تمام خبرنگاران شهید را گرامی می‌داریم.

وی ادامه داد: به نوبه خود مجددا از خدمات و زحمات جامعه رسانه‌ای کشور به ویژه خبرنگاران حوزه قضایی تشکر می‌کنیم و این جمع را همکاران خود می‌دانیم.

خبرنگاران در حوزه مبارزه با فساد نقش مهمی دارند

اسماعیلی با بیان اینکه امروز جامعه ما از ناحیه دشمنان با دو گانه تحریم و تحریف مواجه است، گفت: همان گونه که کشور با جنگ اقتصادی مواجه است، شاهد جنگ رسانه‌ای دشمن با ابراز تحریف هستیم، اهمیت حرفه خبرنگاری در جامعه امروز ما بیش از پیش بر ما آشکار است، آنجا که خبرنگاران با رعایت امانت و صداقت و شفافیت و امید خنثی کننده تهاجم دشمن هستند.

سخنگوی دستگاه قضا تصریح کرد: در دوره تحول جلب مشارکت گروه‌های مختلف مردمی به ویژه گروه‌های نخبگانی از اولویت‌های قوه قضاییه است و در این برنامه تحولی خبرنگاران و جامعه رسانه‌ای در حوزه ترویج گفتمان عدالت و مبارزه با مظاهر فساد نقش مهمی دارند.

اخیرا شاهد نمونه‌های خوبی از گزارشگران فساد بودیم

وی افزود: در ماه‌های اخیر شاهد نمونه‌های خوبی از گزارشگرهای فساد بودیم، در این حوزه خبرنگاران ما را همکاران خود بدانند و ما آن‌ها را همکار خویش می‌دانیم، چراکه آن‌ها چشم و گوش دستگاه قضا در یافتن مشکلات به شمار می‌آیند.

اسماعیلی با اشاره به رویکرد دستگاه قضا در حوزه تخلفات رسانه گفت: در هر جامعه‌ای امکان وقوع تخلف و ارتکاب جرم از ناحیه هر یک از اقشار را محتمل می‌دانیم و توجه داریم دشمن تلاش بسیاری می‌کند تا در هر گروهی عامل نفوذی داشته باشد و در نتیجه گاهی اوقات تشکیل پرونده امری اجتناب ناپذیر خواهد بود، اما آنچه مهم است، سیاست دستگاه قضا در رسیدگی به جرایم و تخلفات حوزه رسانه است.

سخنگوی دستگاه قضا تصریح کرد: در دوره تحول رویکرد توأم با آرامش، جایگزین رویکرد سختگیرانه شده است و رسانه‌ها باید قوانین را رعایت کنند و اگر تخلفی باشد در واحد صنفی مورد رسیدگی قرار گیرد و هیأت نظارت بر مطبوعات و وزارت ارشاد به عنوان نهادهای متولی، مأموریت‌های قانونی خود را به نحو شایسته انجام دهند تا نوبت به رسیدگی قضایی نرسد.

سخنگوی دستگاه قضا گفت: در یک سال اخیر اقدامات خوبی انجام شد از جمله فعال شدن شورای حل اختلاف اصحاب رسانه، برگزاری جلسات تذکر از ناحیه همکاران ما در فرهنگ و رسانه و دیگر دست اندر کاران حوزه خبر، صدور بخشنامه رئیس قوه قضاییه در چارچوب رسیدگی به جرم سیاسی و نهادینه شدن آن که پس از این بخشنامه، جرایم با حضور هیأت منصفه رسیدگی می‌شوند.

جمعی از خبرنگاران با توجه به عفو رهبر انقلاب آزادی مشروط گرفتند

وی افزود: هیچ روزنامه، رسانه و خبرگزاری‌ای از ناحیه قوه قضاییه توقیف نشده است و جمعی از خبرنگاران با توجه به عفو مقام معظم رهبری آزادی مشروط گرفتند و توصیه ما این است که جامعه مطبوعاتی خط قرمز‌ها را رعایت کنند، چاره‌ای نیست اگر جرمی انجام شد، رسیدگی مأموریت اصلی ما است.

اسماعیلی تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش همکاران ما از آغاز سال ۱۳۹۹ تا کنون ۱۶۶ مورد از پرونده‌های قصاص با گذشت اولیای دم مواجه شدند و محکومان به قصاص، زندگی مجدد پیدا کردند.

سخنگوی دستگاه قضا ادامه داد: در حوزه کارگری تمام تلاش قوه قضاییه بر این بوده است که ضمن رسیدگی به پرونده‌های قضایی به هیچ عنوان کارگاه و کارخانه و واحد صنعتی‌ای تعطیل نشود و کارگری هم بیکار نشود و استیفای حقوق کارگران جزء اولویت‌های قوه قضاییه بوده است و اعلام می‌کنیم در سال گذشته هیچ واحد تولیدی با حکم قضایی تعطیل نشده است.

وی افزود: تعطیلی کارخانه را به هیچ عنوان بر نمی‌تابیم.

اسماعیلی با بیان اینکه کرونا کماکان مسأله روز ایران و جهان است و با اشاره به اقدامات قوه قضاییه در دوران شیوع ویروس کرونا، گفت: دادگاه‌های آنلاین در دوران کرونا برگزار شده است. زیر ساخت‌ها را برای جلوگیری از رفت و آمد اصحاب پرونده به مراکز قضایی ایجاد کردیم، به عنوان نمونه در استان خراسان جنوبی در سه ماه اول امسال ۵۸۹۸ مورد دادگاه الکترونیکی برگزار شده است.
 
وی ادامه داد: در این استان ۴ مورد دادگاه با اصحاب پرونده خارج از کشور برگزار شده است و ۹۰ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی از برگزاری دادگاه رضایت داشته اند و ۱ درصد فقط آن را ضعیف دانستند و این نظرسنجی این پیام را دارد که کرونا فرصت به شمار می‌رود.

یقه بدهکاران بزرگ بانکی و مالیاتی را برای گرفتن حق مردم می‌گیریم

سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به سوالی درباره وصول بدهی بدهکاران بانکی گفت: وضعیت فعلی ایجاب می‌کند که ما یقه بدهکاران بزرگ بانکی و بدهکاران مالیاتی را بگیریم و حقوق جامعه را استیفا کنیم، البته این کار با همکاری بانک مرکزی و سازمان امور مالیاتی است و از همکاری این نهاد‌ها تشکر و اعلام می‌کنم مطالبه این سازمان‌ها و همکاری دستگاه قضا انجام شده است و در یک سال گذشته در تهران و در حوزه مالیاتی ۲۳ هزار میلیارد تومان مالیات از بدهکاران عمده وصول شد و با نیابت‌هایی که داشتیم در سایر استان‌ها نیز ۶ هزار میلیارد تومان تسلیم شد.

وی افزود: هفته گذشته از یک بدهکار بانکی که گروه فرزان راد بودند ۱۴۰ میلیارد بدهی آن‌ها به بانک مسکن تسویه شده، ۲۳۰ میلیارد بدهی این گروه به بانک رفاه هم در حال تسویه است.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: بالغ بر هزار میلیارد تومان مالیات هم از ناحیه سازمان بازرسی وصول شده است.

آخرین جزئیات از پرونده ویلموتس

اسماعیلی درباره پرونده ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال گفت: قوه قضاییه درباره پرونده ویلموتس وارد عمل شده و اشکالات متعددی به آن وارد است؛ چه از نظر بستن قرارداد و چه میزان آن موضوع بررسی شده و در فرآیند رسیدگی قرار دارد.

وی درباره درخواست سازمان جنگل‌ها از رئیس دستگاه قضا گفت: در ارتباط با جنگل هیرکانی قبل از ورود سازمان جنگل‌ها، رئیس کل دادگستری استان مازندران از منطقه بازدید داشتند و اسناد و مدارک را ملاحظه کردند و گزارشی توسط دادگستری تنظیم شد و رئیس قوه قضاییه تقاضا را پذیرفته و در راستای اعمال ماده ۴۷۷ پرونده بررسی دوباره می‌شود و حتما از مجاری قانونی اقدام می‌کنیم، منشأ صدور حکم کارشناسان بودند به همین جهت رئیس کل دادگستری شخصاً برای معاینه محل رفتند.

توضیحات اسماعیلی درباره فرار داماد وزیر سابق از کشور

سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت متهمان متواری پرونده پتروشیمی گفت: این افراد خارج از کشور هستند؛ ۳ نفر از آن‌ها قبل از تشکیل پرونده خارج از کشور بودند و یک نفر آقای شریفی نیک نفس در زمانی که پرونده در دادسرا بوده خارج شده است، آن زمان وی ممنوع الخروج نبوده و آقای علی اشرف ریاحی هم ممنوع الخروج بوده و با پاسپورت دیگری از کشور خارج شده است، اما اقدامات لازم با پلیس بین‌الملل انجام شده است و فعلا عدم حضور آن‌ها در پرونده خللی وارد می‌کند و اگر حکمی صادر شد، از اموال داخل کشور آن‌ها استیفا می‌شود.

ورود سازمان بازرسی به بحث گرانی خودرو

اسماعیلی درباره گرانی‌های اخیر حوزه خودروسازی گفت: در حوزه خودرو قوه قضاییه نسبت به حق عمومی مردم بی تفاوت نبوده است. پیگیری های مجدانه ای برای ورود شورای رقابت به قیمت گذاری خودرو انجام دادیم که اثرات مثبتی داشت.

سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه در زمینه گرانی خودرو سازمان بازرسی ورود جدی داشته است، گفت: در بازرسی از ایران خودور به این نتیجه رسیده اند که یک شرکت با تبانی مبادرت به گران نمایی و گران فروشی می‌کرد، این شرکت با وجود توان تولید داخل از خارج کشور، قطعات را وارد می‌کرده است.

اسماعیلی تصریح کرد: در مورد یکی از شرکت‌هایی که فولاد آلیاژی به خودروساز می‌فروخت بیش از ۵۴۴ میلیارد تومان هزینه اضافی به گردن خودروساز گذاشته بود که با پیگیری‌ها ۵۳۳ میلیارد بازگردانده شده است.

امروز جلسه آخر دادگاه اکبر طبری برگزار می‌شود

وی درباره آخرین وضعیت پرونده اکبر طبری گفت: امروز آخرین جلسه دادگاه این متهم است و آخرین دفاع طبری گرفته شده و متهمان باقی مانده آخرین دفاعیات خود را انجام می‌دهند و ختم رسیدگی به این پرونده امروز اعلام می‌شود و در اولین فرصت تا حدود دو هفته آینده رأی پرونده صادر می‌شود.

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: آنچه در دادگاه رسیدگی شد، همه عناوین اتهامی این فرد نبود، اما بخش‌های دیگری از پرونده در دادسرا مفتوح است و به زودی بخش دوم آن رسیدگی می‌شود و برای متهمان فراری این پرونده هم رأی صادر می‌شود.

بازداشت یک نماینده سابق مجلس در خصوص ادعای ۶۵ میلیاردی میرسلیم

وی در پاسخ به سوالی درباره ادعای ۶۵ میلیاردی میرسلیم علیه قالیباف گفت: ادعای ایشان از حیث ادعا مطرح شده و گزارشی واصل شده است. ما در حال بررسی این ادعا هستیم.

اسماعیلی تصریح کرد: یکی از نمایندگان سابق مجلس بازداشت شده است، اما هنور ماهیت موضوع بررسی نشده است.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: مطمئن باشید در رسیدگی‌ها آنچه از گزارش‌ها و تخلفات به ما منعکس بشود، حتما مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

اسماعیلی تصریح کرد: ما پرونده زیر میز نداریم و همه پرونده‌ها روی میز هستند. افراد به جای آن که مسائل را در رسانه مطرح کنند، به ما اعتماد داشته باشند.

هیچ خبرنگاری در روز خبرنگار بازداشت نشده است

سخنگوی دستگاه قضا درباره بازداشت خبرنگاران در روز خبرنگار گفت: در روز خبرنگار هیچ خبرنگاری بازداشت نشده است؛ انتشار دهنده این موضوع بعد از انتشار خبر، اصلاحیه‌ای زده است. جامعه رسانه‌ای مراقب باشید، افرادی به ناحق سر سفره شما ننشینند.

وی درباره عفو محکومان امنیتی گفت: آنچه که درباره عفو بود را گزارش دادیم و به مناسبت‌های عید عفو مورد عنایت مقام معظم رهبری قرار گرفت و اعلام کردیم که در لیست پیشنهادی عفو قوه قضاییه همیشه گروه‌های مختلفی از محکومان که شرایط را داشته‌اند، هستند و در دوره اخیر محکومان امنیتی در لیست عفو بودند و تعدادی مورد عفو قرار گرفتند و هر جا به این نتیجه برسیم که سایر محکومان اصلاح شده‌اند، برای آن‌ها پیشنهاد عفو تقدیم می‌کنیم.

اسماعیلی درباره آخرین وضعیت پرونده کروز گفت: پرونده کروز در مرحله دادسرا است و به دادگاه ارسال نشده است؛ منتظر تکمیل تحقیقات در دادسرا هستیم.

سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به سوالی درباره پرونده‌های مربوط به تسهیل ازدواج اظهار کرد: از هر کسی که شرایط ازدواج را تسهیل کند، قدردانی می‌کنیم تا یکایک جوانان به زندگی خود سروسامان دهند. تاکنون شکایتی از مجلس به ما واصل نشده است و دریافتی از این بایت نداشتیم.

تشکیل پرونده برای پسر رئیس سابق فدراسیون

اسماعیلی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان درباره استعفای یکی از روسای فدراسیون‌های مهم ورزشی و موضوعاتی پیرامون بدهکاری او و فرزندش گفت: اگر همان فردی باشد که در ذهن من است، موضوع ابر بدهکار بودن برای وی نداریم. پرونده‌ای برای پسر یکی از روسای فدراسیون‌ها تشکیل شده است، اما نه به خاطر ابر بدهکاری و باید بگویم استعفا و عدم استعفا تأثیری در رسیدگی ما ندارد.

وی درباره تشکیل پرونده برای یکی از مدیران البرز افزود: پرونده ثبت و تحقیقات تکمیلی انجام شده است و منتظر ارائه مستندات هستیم.

سخنگوی قوه قضاییه در مورد آخرین وضعیت پرونده فساد پتروشیمی و فرار علی اشرف ریاحی گفت: او ممنوع الخروج بوده و احتمالا غیر از گذرنامه اصلی خود خارج شده است هنوز نتیجه دقیقی به دست ما نرسیده است.

اسماعیلی با اشاره به آرای کمیسیون ماده صد گفت: ما با ماده صد مقابله می‌کنیم و این تبصره‌ها باید اصلاح شوند و اینکه کسی در ما به ازای تخلف خود وجوهی را بپردازد که بستر درآمد نامتعارف برای شهرداری‌ها است، نمی‌پذیریم و درخواست کرده‌ایم به زودی مجلس ماده صد را اصلاح کند و به شکل قانون مندی وضعیت آن بررسی شود.

وی با اشاره به تعطیلی یکی از کارخانه‌ها گفت: خبر از اتقان لازم برخوردار نبود. این بیم می‌رفت که در مسیر وصول مطالبات، کارخانه تعطیل شود، اما انعکاس رسانه‌ای موضوع انجام شد و خوشبختانه شرکت تعطیل نشده بود و تعطیل نخواهد شد.

بازداشت ۵ جاسوس در وزارت خارجه، سازمان انرژی هسته ای و وزارت دفاع

سخنگوی دستگاه قضا درباره جزئیات بازداشت تعدادی از جاسوسان در چند روز گذشته گفت: در روزهای گذشته ۵ جاسوس توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند. هم در وزارت امور خارجه و هم در حوزه وزارت دفاع و انرژی هسته‌ای دستگیری‌هایی داشتیم.

وی ادامه داد: «شهرام شیرخوانی» جاسوس انگلیس به جرم دادن اطلاعات پروژه‌های حساس به بیگانگان و آلوده سازی برخی از مدیران برای جذبشان به ۱۰ سال حبس محکوم شد. او اطلاعات قراردادهای ما در حوزه بانک مرکزی، بانک ملی و وزارت دفاع را به دشمن داده بود.

اسماعیلی تصریح کرد: «مسعود مصاحب» که دبیرکل انجمن دولتی اتریش در ایران و وابسته به سرویس اطلاعاتی آلمان و رژیم صهیونیستی بود، به اتهام دادن اطلاعات حوزه پزشکی به بیگانگان به ۱۰ سال حبس محکوم شد. یکی از کسانی هم که دستگیر شد «شارمهد» بود، کسی که عزاداران امام حسین(ع) را در حسینیه شیراز به شهادت رسانده بود.

رسیدگی جدی به اتهامات مدیران هفت تپه

وی درباره آخرین وضعیت پرونده شرکت نیشکر هفت تپه گفت: بخشی از پرونده به کارشناسی رفته و بخشی دیگر درباره اعتراضات خصوصی‌سازی است که در حال پیگیری آن هستیم.

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: توصیه کرده‌ایم هر چه سریع‌تر بررسی و تعیین تکلیف شود تا نحوه واگذاری شرکت هفت تپه به بخش خصوصی پیگیری شود، ضمن آن که با دستور ریاست قوه قضاییه و در جلسه‌ای که با حضور مقامات ذی‌ربط برگزار شد به دادستان کل کشور مأموریت داده شد تا موضوع را به صورت تخصصی بررسی کند و پیگیری آن انجام شود و دادستان کل کشور نیز جلسات متعددی را برگزار کرده است.

وی درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری مراسم عزاداری در محرم گفت: در آستانه محرم، مردم جامعه و محافل مذهبی باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. لذا قرار بر آن شده که در محرم جامعه مذهبی پروتکل‌ها را رعایت کنند و یک محرم الگو و نمونه‌ای رقم بخورد، چراکه احیای محرم و صفر منجر به احیای دین و نظام است و من مطمئن هستم از شب اول محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حسینه‌ای به وسعت ایران اسلامی برپا می‌شود و مردم با رعایت همه فاصله‌ها، نماد جدیدی از فرهنگ حسینی را در محرم امسال رقم می‌زنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۳:۵۹ ۰۹ آذر ۱۳۹۹
هرکس به هر نامی فساد کرد باید بدون تعارف جوابگو باشد در ان صورت فساد ریشه کن میشه خدا رو شکر اقای رئیسی رئیس قوه قضاییه شد ممنون از شما بدون خزب وگروه قضاوت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۹ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
طرف درامد میلیاردی داره و اب زیرزمینی را غارت و درامد بالا و مالیات که نمیده هیچ بلکه یارانه بگیر هست و جالبه یارانه زیادی به طور غیر مستقیم می گیره حداقل حسابها بانکی و ورودی و خروجی بررسی شود و یارانه ثروتمند حذف و پولش صرف جذب جوان بیکار در سازمانهای حاکمیتی شود یا وام ازدواج دویست میلیونی دهند با پول یارانه و سبد معیشتی ثروتمند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۵ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
علت اصلی برخورد نکردن هست الان طبری را اعدام کنند و هر کس مثل داماد نعمت زاده دزدی کرد اعدام شود و راحت بگویید داماد نعمت زاده و اسمش رو بگویید تا شناخته شود و خود بازدارنده هست..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
مسوولین چقد فسادگرن بیچاره مردم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۱۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
خدا قوت انشا الله عدالت و حق اجرا بشه و جامعه اسلامی ما ازوجود افراد مجرم حذف بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
داماد وزیر سابق بدون هیچ مشکلی از کشور خارج شده باکدام فرودگاه هواپیمایی ؟ چراعکس های اختلاسگران را به فرودگاه ها ویا کشتی رانی نمیدونم هرجاکه قوه قضاییه به ذهنش میرسه ممکن هست افراد فرار کنند نمیدهند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۳۵ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
کم شعار بدین
عمل کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
حاجی چه خبره تو مملکت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
ای بابا تو این مملکت چه خبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
چرا اون شرکت و مسئولان خائن اون را معرفی نمی کنید .
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۳:۱۹ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
با سلام...نظرم مربوط به موضوع نمیشه ولی دلمون درد گرفت از تعویق کنکور..فقط میگیم ما جمعی از کنکوری ها کار خدا بود که دوباره سر تاریخش برگزار بشه.رنج زیادی کشیدیم اگه تو چاه هم باشه کنکور میدهیم..واز مسئولینی که این درد سر را برامون درست کردین نمیگذریم.آقای قالیباف از شما انتظار نداشتیم که با جون وجونیمون بازی کنید در مورد کنکورمون مخالف کردین وبرامون دردسر درست کردین...کنکور ما هدف ماست .سرنوشت ماست...بازم میگم خدایا شکرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
اینطور که این قوم به ایران حمله کرده قوم مغول ایران رو تاراج نکرد،یک روز خبر دزدی وچپاول نشنویم جای تعجب داره،شریانهای اصلی ایران فاسد شده وکاراز کار گذشته ،چندین وچند سال باید دیدکه اینها اینطورچپاول کردن ایران رو،بخاطر همین چپاول واختلاسهاست که ایران هر روز بدتر از دیروز هست ودائم داره درجا میزنه،حالا هی بگیم اون کشور مسئولینش دزد هستن ،یکی باید کشور ایران رو نجات بده
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۱۸ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
نمیدونم چراهمه هجوه ها علیه آقای قالیباف درست بعد از انتخابات و بعنوان نفر اول تهران و ریاست مجلس شروع می‌شود ایشون همان فرد قبل از انتخابات بودند تخریب بهر عنوان وهجوه از اول انقلاب اسلامی بوده و هست . من الله توفیق
# جانباز شیمیایی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران#
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
تا کی حاشیه در گیری سیاسی در کروهها حزب کشور مردم گرفتار با این وضع اقتصادی مجلس کاری کن آقای میر سلییم اگر مدرک داری برو شکایت کن مجلس تو حاشیه نبر مردم از دست این درگیری سیاسیون چهل سال خسته شد. ه انند کاری برای مردم انجام دهید بس کنید مردم از این وضع خسته شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
اقای اشرف ریاحی با پاسپورت شخصی دیگر از کشور خارج شده . یعنی تغییر چهره هم داده است . این ضعف دستگاههای نظارتی بوده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
بالاخره مردم فرق این دستگاه قضا با دستگاه قضای پیشین رو فهمیدن . زمان آقای لاریجانی به نظر میرسید کلاََ هیچ جرمی اتفاق نمی افتاد :)
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۰:۳۸ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
بابا چرا به مسئله قاضی منصوری به جد رسیدگی نمیشه جریان خیلی بوداره از من گفتن؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
اگر زباغ رعیت ملک خورد سیبی
براورند غلامان او درخت از بیخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
شاعر چی میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
عجب دنیای شده دنیای امروزه
حب الدنیا راس کل الخطیئه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
چی بگم والا قالیباف مدیریت خیلی عالی داشت در شهرداری تهران امیدوارم که این حرف صحت نداشته باشه الله اعلم یه مدیر خوب و مدبر هم که میاد سرکار اینجور خرابش میکنن مثل زمان احمدی نژاد بدبخت که الکی گفتن تقلب شده...... واقعا حرفهایی که تو مجلس تو این مدت زدند نشان از پاکی و دلسوز بودن ایشان داره....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
تو ذی نفعی وگرنه مفهوم مدیریت و وارونه متوجه نمیشدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
عزیزم حرف تا عمل خیلی فرق دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
حالاخودرو بااین توضیحاتی که دادید ارزان میشه وقیمت حبابی آن می ترکه ومیرسه به قیمت اولیه خود یعنی سال 96!!؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
چرا قاضی های فاسد را معرفی و اعدام نمی کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
اون موقع تو می خواهی به تنهای قضاوت کنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام چطوری مفاسد حوزه ارز را گزارش کنیم؟! باید زنگ بزنم 110 یا پلیس فتا؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
زنگ بزن کانادا ،اونها قبول سفارش می کنن
France
فتح اله
۰۶:۲۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
آفرین ادامه بده تو آدم خوبی هستی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۰۵ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
ماه پشت ابر نمی‌مونه
بلاخره یکی پیدا شد که صدای مردم مظلوم جهرم رو بشنود.
کسی که با رانت و رشوه وتقلب سالهاست مثلا نماینده مردم هست،انشاالله به تخلفات گسترده این نماینده رسیدگی شود.
از آقای میرسلیم و رئیسی تشکر میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
رانت و تقلب کار خاتمی و رفقاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
سازمان بازرسی پیگیر این باشد که چرا خودرو 55 درصد افزایش قیمت داشته و قراره تا آخر سال 2 مرحله دیگر گران شود
بعد چرا در محاسبه تورم و قیمت ارز، پول ثبت نام اولیه که مردم در ابتدای ثبت نام با نرخ تورم و ارز روز آن زمان محاسبه نمی شود و فقط زمان تحویل برایشان ملاک است!!!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۳۶ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
آخه دوست دارن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۱۴ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
هر دم از این باغ بری میرسد . چشمتون روشن . شرمنده کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
جاسوس به 10 سال حبس محکوم کردین؟ جاسوسی که اطلاعات خاص رو به دشمن میده باید به اعدام محکوم بشه نه حبس.
چند مدت بعد هم با یه مثلاً دانشمند ایرانی معاوضه میکنین. خوبه دیگه. تشویق میکنین بقیه هم جاسوس بشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
جاسوس به 10 سال حبس محکوم کردین؟ جاسوسی که اطلاعات خاص رو به دشمن میده باید به اعدام محکوم بشه نه حبس.
چند مدت بعد هم با یه مثلاً دانشمند ایرانی معاوضه میکنین. خوبه دیگه. تشویق میکنین بقیه هم جاسوس بشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
ده سال حبس برای همچین جرم بزرگی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
به این کار میگن شفاف سازی
از ویلموتس بگیر بیا تا داماد وزیر و دستگیری جاسوس الی،،،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
دستگاه قضایی کی می خواد وارد به پرونده کارمندی که با رانت و پارتی استخدام شده اند حق فرصت برابر برای هر ایرانی را از بین برده اند رود کند
Iran (Islamic Republic of)
کشورپرست
۰۳:۵۶ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
من هرکی تو فامیل میشناسم با پارتی استخدام شده حتی تو قوه قضایی هم بعضی ها با سهمیه وارد شدن و پارتی اصلا امید نداشته باش کسی رسیدگی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
جاسوس اگه حکمش ده سال باشه به نظرتون دیگه نمیره جاسوسی کنه . یا اینکه دیگران ترغیب نمیشن جاسوسی کنند. حکم باید بازدارنده باشه نه اینکه فقط اونا برن تو زندان استراحت کنند و نقشه بکشند .جای تاسف داره باید توی قانون بازنگری بشه .
Iran (Islamic Republic of)
قلندر
۰۳:۱۵ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
چه ساده اند بعضی ها سالهاست موقع انتخابات این جنگ زرگری را مسعولین به را میندازن خصوصا موقع نزدیکی انتخابات اما دیده یا شنیده نشد دادگاهی پولی را به حساب مردم فقیر واریز کند و فقرا فقیرتر و اختلاسگران پولدارترشدن و در کشورهای غربی حالشو میبرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
لطفا مطالب را درست بنویسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
درود بر قوه قضاییه
آخرین اخبار