تیراندازی در یک عروسی برق شهر را قطع کرد

در حین مراسم عروسی عده ای بنا بر رسم خویش اقدام به تیراندازی کردند که اصابت گلوله به ترانس توزیع برق،باعث قطعی طولانی مدت برق در اروندکنار شد.

ناصری مدیر برق ناحیه جنوب در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: طی تماس شهروندان با اداره برق مبنی بر قطعی برق در اروندکنار بلافاصله یک تیم عملیاتی به محل اعزام شد و مشاهده گردید که متاسفانه در حین عروسی عده ای بنا بر رسوم خویش  اقدام به تیراندازی کرده بودند و گلوله به ترانس برق اصابت و این امر باعث خاموشی در کل منطقه شده است.

او با بیان اینکه تیم عملیاتی با عکس العمل سریع ترانس را از مدار جداسازی و مابقی خطوط را روشن کردند ادامه داد: با توجه به بعد مسافت و سختی تهیه چراغ ، اقداماتی برای روشنایی و اتصال برق محله های اروندکنار انجام شد.

مدیر برق ناحیه جنوب خاطر نشان کرد: نصب و راه اندازی ترانس جدید ۳۰۰ میلیون تومان خسارت در بر داشته است.

 ناصری تصریح کرد: از عواقب تیراندازی‌های غیر مجاز قطع برق سراسری در این شهر بوده است.

 او گفت:از شهروندان عزیز شهرستان های آبادان و خرمشهر تقاضا داریم با ما در مصرف برق همکاری کنند تا نه مردم دچار خاموشی شوند و نه ما از لحاظ مالی دچار ضرر و زیان شویم .

انتهای پیام/ د

برچسب ها: قطعی برق ، مصرف برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
بایدبا کسانی که تیر اندازی میکنند در مراسمات، شدیدا برخورد بشه و مثلا ده سال زندان داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
061
۱۷:۰۴ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
خوزستان پر از اسلحه جنگی غیر مجاز است و هم باعث نا امنی شده و هم رعب و وحشت ایجاد میکنه دلیل نداره عده ای به اسم رسم و رسوم و یا عشایر اسلحه جنگی اتوماتیک داشته باشند .
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۶:۳۲ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
مسخره بازی