گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از موشک‌های بومی/۳؛

آخرین ضربه ایران بر پیکره اسرائیل با موشک قدر+ فیلم

موشک بالستیک قدر یکی از موشک‌های بومی ایران است که با فکر و اندیشه طراحی و ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، قدرت موشکی ایران امروزه یکی از مولفه‌های موثر کشورمان در حوزه اقتدار دفاعی و منطقه‌ای است، اما در این میان برخی از کشور‌های استکباری مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی هیچ گاه موافق قوی شدن کشورمان در حوزه دفاعی و حضور ایران به عنوان یک قدرت منطقه‌ای موفق در غرب آسیا نیستند.

حتی برخی از این کشور‌ها به دنبال این هستند که حوزه موشکی و تجهیزات دفاعی را هم به پای میز مذاکره ببرند تا قدرت ایران در این حوزه‌ها را هم سلب و یا تضعیف کنند.

این نکته ای است که رهبر انقلاب هم در سخنرانی روز عید قربان امسال خود به آن اشاره کردند و گفتند که خواسته امروز آمریکا از ایران، کنار گذاشتن کاملِ صنعت هسته‌ای، کاهش بسیار شدید توان دفاعی و رها کردن اقتدار منطقه‌ای است، اما پذیرفتن این خواسته‌ها قطعا موجب عقب‌نشینی آمریکا نخواهد شد و هیچ عقلی حکم نمی‌کند که برای توقف متجاوز، خواسته‌های او را اجابت کند.

رهبر انقلاب بارها در سخنرانی های خود به این موضوع اشاره کردند که قدرت موشکی نیاز قطعی کشورمان است. ایشان در بیانات خود در بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) درباره قدرت موشکی ایران فرمودند: « ساخت موشک‌های گوناگون و اقتدار موشکی، موجب ایجاد امنیت در کشور است. جوان‌های ما یادشان نیست، همین شهر تهران در زیر آتش موشک‌های شبانه‌روزیِ دشمن می‌سوخت! خانه‌ها خراب می‌شد، انسان‌ها کشته می‌شدند؛ در شهر تهران! شهر‌های جبهه مثل دزفول، مثل اهواز، مثل شوش و بقیّه‌ شهرها که جای خود دارد؛ حتّی تا شهر‌های دوردست، موشک‌های دشمن می‌رسید! ما موشک نداشتیم، وسیله‌ی دفاع نداشتیم، مجبور بودیم دستمان را روی هم بگذاریم، تماشا کنیم! امروز جوانان ما توانسته‌اند به قدرت موشکی اوّل منطقه تبدیل بشوند. دشمن می‌داند که اگر یکی بزند، ده تا می‌خورَد. پس موشک، مایه‌ی امنیّت و نقطه‌ی قوّت است. ببینید؛ دشمن روی مسئله‌ی موشکی متمرکز می‌شود. یک عدّه‌ای هم متأسّفانه در داخل با دشمن هم‌صدا می‌شوند که «آقا چه فایده‌ای دارد؟».

آخرین ضربه ایران بر پیکره اسرائیل با موشک قدر+ فیلم

قدرت موشکی ایران در ابتدای راه خود

همان طور که رهبر انقلاب هم به مسئله موشکی و لزوم داشتن آن اشاره کردند، قدرت موشکی امروز برای ایران اسلامی با جغرافیای ژئوپولتیک خود یک نیاز اساسی به شمار می‌رود.

ایران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی فقط موشک‌های دفاع ضد هوایی با بُرد کوتاه داشت که موشک‌های هاگ نام داشتند. انقلاب اسلامی که پیروز شد، عراق با تجهیزات و تسلیحات مختلف به ایران حمله کرد، در مقابل ایران، موشکی برای دفاع از خود در برابر موشک‌های اسکاد بی و اسکاد سی عراقی که به شهر‌های ایران مانند تهران، تبریز، دزفول و سایر شهر‌های کشورمان می‌رسید، نداشت.

آخرین ضربه ایران بر پیکره اسرائیل با موشک قدر+ فیلم

همان سال‌ها ایران به سراغ خرید موشک از کشور‌های دوست خود مانند سوریه و کره شمالی رفت و با کمک آنها توانست نخستین موشک‌های بومی خود را توسط سردار حاج حسن طهرانی مقدم بسازد و آزمایش کند. همین کمک‌ها باعث شد تا به مرور و پس از پایان دفاع مقدس این صنعت را با ساخت موشک‌هایی مانند خانواده موشکی شهاب آغاز و امروزه هم با ساخت موشک‌هایی مانند قدر، قیام، خرمشهر و سایر موشک‌های بومی این دانش را ارتقا بخشد.

موشک قدر F

این موشک یکی از دستاوردهای بومی موشکی کشورمان است که با تلاش و اندیشه متخصصان صنعت دفاعی کشورمان رونمایی شد. سال ۱۳۹۱ بود که جمهوری اسلامی ایران دو فروند موشک که یک فروند آن قدر F بود را از کویر سمنان به سمت دهانه دریای عمان شلیک و اعلام کرد: هر دو فروند با موفقیت هدف خود را در دریا منهدم کرده‌اند.

آخرین ضربه ایران بر پیکره اسرائیل با موشک قدر+ فیلم

در اسفندماه سال ۹۴ بود که در جریان برگزاری رزمایش موشکی «اقتدار ولایت» دو فروند موشک قدر از نوع قدر F و قدر H از ارتفاعات البرز شرقی به سوی اهدافی در سواحل مکران شلیک شد، نکته جالبی که در این تصاویر به چشم می خورد نوشته ای به زبان عبری با عنوان «اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود» نوشته شده بود.

مشخصات فنی موشک قدر F

موشک قدر F حاصل ارتقا و بهینه سازی موشک شهاب ۳ است که با هدف ارتقای بُرد و قدرت تخریب ساخته شده است. این موشک‌ها قرار است در یک خانواده به نام خانواده موشکی قدر خودنمایی کنند که موشک‌های قدر F، H و یک مدل در حال طراحی به نام قدر S را شامل می‌شود.

آخرین ضربه ایران بر پیکره اسرائیل با موشک قدر+ فیلم

موشک قدر F بُردی در حدود ۲ هزار کیلومتر دارد که با یک کلاهک جنگی به وزن ۶۵۰ کیلوگرم از مجموع وزن ۱۷ هزار کیلوگرمی خود می تواند به عنوان یک موشک بالستیک زمین به زمین اهدافی را تا دریای مدیترانه مورد هدف قرار دهد. طول این موشک در حدود ۱۵ متر وقطر آن نیز در حدود یک متر و ۲۵ سانتی‌متر است. این موشک با پیشرانه ای با سوخت مایع می تواند به سرعت بالایی در رسیدن به اهداف خود برسد.

موشک قدر H

موشک قدر H در بسیاری از موارد شباهت زیادی به قدر F دارد، دومین عضو پروژه قدر احتمالا وزنی در حدود ۱۵ هزار کیلوگرم، طول تقریبی بین ۱۵ تا ۱۷ متر، قطر بیش از  یک متر، توانایی حمل کلاهکی با وزن تقریبی ۶۵۰ کلیوگرم را دارد و از سوخت مایع برای پرواز استفاده می‌کند، اما از نظر برد، نمونه H با قدر F حدود ۴۰۰ کیلومتر اختلاف دارد، برد قدر H نزدیک ۱ هزار و ۷۰۰ کیلومتر است در حالی که قدر F بالغ بر ۲ هزار کیلومتر برد دارد.

این کاهش برد به احتمال زیاد به دلیل استراتژی نیرو‌های مسلح کشورمان بوده، اما نکته جالب این است در حال حاضر خانواده موشکی قدر به کلاهک‌های بارشی مسلح شده‌اند و این توان به وجود آمده تا در صورت تهدید، ایران بتواند پایگاه‌ها و شریان‌های اصلی دشمن در اطراف کشور را با کمترین تعداد موشک، اما در وسعت بالا منهدم کند.

اسرائیل؛ دیروز تهدیدکننده، امروز مغلوب تهدیدات

جمهوری اسلامی ایران در منطقه در نبرد‌های احتمالی دست بالا را دارد و با وجود اینکه رژیم صهیونیستی بار‌ها جمهوری اسلامی ایران را تهدید به حمله نظامی کرده است، اما کشورمان با توان موشکی بسیار بالایی که دارد می‌تواند هر هدفی را در سرزمین‌های اشغالی مورد اصابت قرار داده و ویران کند.

آخرین ضربه ایران بر پیکره اسرائیل با موشک قدر+ فیلم

خبرگزاری فرانسه درباره موشک قدر F نوشت که موشک قدر F توانایی‌های گسترده‌ای دارد و برد این موشک‌ها به اندازه‌ای است که نه تنها قابلیت هدف قرار دادن رژیم صهیونیستی را دارند؛ بلکه می‌توانند پایگاه‌های آمریکا را در کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس هدف قرار دهد. موشک‌های کلاس «قدر» نشان دهنده توان راهبردی جمهوری اسلامی ایران است و دست دشمنان را در تهدید و تعرض کوتاه می‌کند، اما همه سخنان باید در عمل ثابت می‌شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۱۱ اسفند ۱۴۰۱
الحمدالله الحمدالله مرحبا مرحبا تبارک الله یادم مباد یه موشک زدیم بانک راسدین عراق زمان جنگ انگار تمام جنگ‌را پیروز شده بودیم چون موشک نداشتیم وصدام هر روز ما را موشکباران میکرد حالا که خدا را شکر خودمان میسازیم این قدرت دست خداست که در دستان شماست
Iran (Islamic Republic of)
فلانی
۱۱:۵۴ ۰۱ تير ۱۴۰۱
این خوشحالی برا چی اسرائیل گنبد آهنین داره هنوز از مرز رد نشده نابود میشه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۰:۲۲ ۲۶ دی ۱۳۹۹
سپاه =اقتدار
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۵۰ ۰۴ دی ۱۳۹۹
سپاه ارتش قدرتمند بشید دشمنان در کمینن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۰ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
درود بر ایران و ایرانی.یادتون باشه که وقتی اسم ایران و ایرانی میاد لرزه به تن دشمن می افته.در ضمن چه اختلاصی؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد صادقی
۲۳:۲۹ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
انشاالله خداوند رحمت کنددلاوران شهیدپاسداربهمنی ورستگارازفرماندگان سپاه لشگر۱۰ سیدالشهدا و بسیجیان همرزمشان در عملیات خیبرکه همه تکلیف شان را انجام دادندوهمه لشگرشهیدشدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
اینا همش حرف مسخره است اين همه شهید دادیم تو سوریه که کار اسرائیل هم بوده اما ایران یک موشک به اسرائیل نزده چرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
این همه شهید دادیم درسوریه وعاملش هم اسراءیل بوده ولی ندیدیم حتی یه فشنگ از طرف ایران به طرف اسرائیل شلیک بشه و..... اینها هم همه حرف وبس
Iran (Islamic Republic of)
دایوش
۱۴:۱۷ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
زنده بادرهبرعزیزمون
زنده بادسپاه قدرتمند
زنده با ارتش
زنده بادسرداران مقاومت ازجمله سردارعلیزاده
کوربادچشم دشمنان واختلاسگران
Iran (Islamic Republic of)
یک ایرانی
۰۱:۵۳ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
عالیه. ولی هزاران موشک قاره پیمای کلاهک هسته ای آمریکا که به طرف ما نشانه رفته چی میشه؟؟ آیا میخواهید میلیون ها نفر رو قربانی کنید. پراید 94 میلیونی رو چی کار کنیم؟؟
Iran (Islamic Republic of)
وطنم
۱۳:۰۴ ۲۳ دی ۱۳۹۹
آیا وجود گرگ ها، کفتارهای درنده در جنگل دلیل بر این میشه که همه آهوها ناامید باشند و زندگی نکنند؟
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۹:۱۶ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
پنجمین قدرت موشکی جهان، اگه وقت کردی بعد از دو سال کارت ملی ما رو هم بده.
Iran (Islamic Republic of)
معصومه سادات
۱۲:۰۹ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
اونو از دولت تدبیر و امید بگیر
United States of America
ناشناس
۲۳:۵۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
خب خداروشکر ملت ایران مهم نیست بزار از گشنگی بمیرن بزار شرمنده زن بچشون بشن مهم لبنانه که رو به راه باشه
Japan
ناشناس
۲۳:۱۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
عالی است جانم فدای کشورم ولی بیکاری مرا پیر واز دنیا سیر می کند
Iran (Islamic Republic of)
حسین زندی از کرمان
۲۲:۰۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
خدا قوت ان شاالله در پناه اقا امام زمان باشن
Iran (Islamic Republic of)
مسعودمحمودی
۱۷:۰۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
دسته تک تک شون رومیبوسم.
فقط اقایه رئیسی یه دستی ب اختلاسگران بکشه برخردی کنه ک عبرتی باشه واس بقیه ک جرعته دزدی نکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
زنده باد رهبر عزیز پرافتخار ایران وطن عزیز مادعا گوی سلامتی رهبرمان هستیم خدا طول عمرش بده دشمنانش ایشالله گور میشوند جانم فدای رهبر
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۱۵:۲۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
سپاس .زنده باد ایران اسلامی.یه کوچلو هم خواهش مندم جلوی گرانی وبیکاری رابگیرید 33سال شدم زن گرفتن سخت شده دوست ندارم بمیرم روسنگ قبرم بنویسن جوان ناکام
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
شوروی هم موشک‌های بالستیک وقاره پیمای هسته‌ای داشت آخرش به چه روزی گرفتار شد همین اسرائیل که شما فکر می کنید با چهار تا موشک محو می شود آنقدر سیستمش سالم است که می آید نتانیاهو را محاکمه می کند
Iran (Islamic Republic of)
آینده...
۰۹:۲۸ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
سلام
در جواب آن کسانی که هرچیزی را به یکدیگر ربط میدهن بگویم ..که اگر میبینید در دفاع موشکی هوایی، زمینی ،سپاه ارتش،لشگر...اینها زر دستان آقامون رهبر ( ارواحنا الفدا) هستن
و این اختلاس و راند ....خلاصه هر کاری که در مدیریت این سرزمین ختلال ایجاد کرده زیر دستان دولت است
و قطعا اگر همه در دستان آقا بودند پیشرفت چشمگیری میکر یم البته داریم این پیشرفت رو طی میکنیم اما اگر ...بود بیشتر میشد
و خواهش میکنم که به دنبال بی ثبات کردن کشور نباشیم .ما میتوانیم به نحو احسند کشور را مدیرت کنیم و تگذاریم هیچ احد و ناسی از بیگانگان دخالت کنن
در پناه حق
Iran (Islamic Republic of)
امان الله
۲۱:۰۷ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
ولله خودت اصلا فهمیدی چی گفتی
توفعلا دوکلاس اکابر برو
که دوتاجمله بدون غلط املایی بتونی بنویسی
حتما یارانه هم میگیری؟
-
ناشناس
۱۰:۵۷ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
مگه الان دست کیه
Iran (Islamic Republic of)
عرفانه نصری پور
۰۸:۵۳ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
ایران امنیت واقتدار ملی وصف ناشدنی در زیر سایه رهبری
Iran (Islamic Republic of)
سیامک
۰۸:۴۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
سپاه پاسداران نورچشم ملتهای مسلمان جهان درود برغیرت وشرفتان.سلام برسلامی.حاجی زاده..قانی.جعفری.صفوی.رضایی.رمضانی وووو...خداوندتمامی شهدارارحمت بفزماید.بلااخص.شهید سلیمانی را.بتازدرود می فرستیم به شهدای صنایع موشکی.مخصوصا سرلشکرمقدم را عزیزان بدانید که ملت ایران دوستتان دارند وبرایتان افتخار میکنند
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۸:۳۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
خداراشکردرمقابل دشمن کم نمیاریم وخودکفاشدیم الهی شکرولی خدایش ماداریم ازبیکاری وگوشنگی گرانی می‌میریم کسی نیست به دادخوزستان اهوازبرسه .....
Iran (Islamic Republic of)
حاج علی
۰۷:۴۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
دوتا تقاضا از برادران سپاهی عزیزم داشتم ایکاش حداقل اسم موشکامون را عربی نمیزاشتیم اینجوری هی فکر میکنم اینا موشک‌های صدام هستند. اینهمه نام زیبای ایرانی تو شاهنامه داریم خب اسم قحطیه مگه برادر من

دوم اینکه جان هرکس دوست دارین این کارت ملی را هم تولید کنین زشته برا مملکت ما بعداً میگن اینا که بلدن موشک بسازن چرا نمیتونن یه کارت ملی بسازن حالا اتوموبیل دیگه هیچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
خوبه فقط یه میکانیک هم همراش بفرستن اگرمثل بقیع خراب شددرستش کنه ضایع نشیم. ولی دست خوش داره اگرهمینجورپیش بره تمام پایگاه های امریکارامیزنیم
Iran (Islamic Republic of)
همشهری
۰۷:۲۰ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
زنده باد سپاه مقتدر
و جوانان مایه آرام است فقط آنکه شدم نن آن داخلی محتکران اختلاس گران مدیران نالایق نفوذیها را دریابید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۶ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
وجدانا دست اختلاسگران مافیای ثروت و قدرت از سر مردم کم کنید قشر ضعیف دربیاید که همین قشر ضعیفه که در جنگ به درد میخورن کارگر و بیکار اینها اولویت قراربگیرند یک موشک بزنید سر خاوری سر دزدان
Iran (Islamic Republic of)
nima
۰۷:۱۰ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
درود بر ایران درود بر برادران سپاهی که شب روز برای دفاع از وطن مبارزه میکنن با دشمنان ایران و کمک به ملت هایی ضعیف . پاینده ایران جانم فدای وطنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
احسنت به غیور مردان ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۷ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
الله اکبر
Korea (Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
ماشالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
چرا اسراییل را محو نمی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی مولودی
۰۲:۱۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
درود بر مردان روزهای سخت سر بلندیه خاک پاک ایران ،جانم فدایت ایران.
Iran (Islamic Republic of)
بیکار
۰۱:۵۸ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
به خدا شرمنده زن و بچم شدم به فکر مردم گرسنه باشید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
ایول به مسئولین نظامی کشورمان انشاالله حضرت مهدی عج حافظتان باشد وهمیشه پیشرفت داشته باشید از نظر قدرت نظامی برای حفظ این آب وخاک
Germany
جابر جعفری
۰۱:۱۸ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
من رزمنده ای هستم با هشتاد ماه جبهه وقتی امروز اقتدار را مبینم سراسر غروورم را‌ چند برابر میکند و برای آزادی قدس روز شماری میکنم
Iran (Islamic Republic of)
سید بابا
۰۱:۰۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
پول ساخت موشک از کجا تامین شد ؟
پول سازنده از کجا تامین شد ؟
ازفروش نفت ؟
نفت ملی است و برای تمام ایرانیان؟
از جیب ملت خرج شد ایا با اجازه ملت ؟
اون انسان هایی که از بودجه و ثروتش یعنی حق نفتی که از این مملکت داره و فروختید وبه جای تامین اسایش و ارامش و بالابردن رفاه اون خرج سلاحی کردید تا خودتون در قدرت بمونید رازی هست
ایا زباله گرد رازی هست و در رفاه ؟
ایا بیکاری که نمیتونه زن بگیره رازی هست و در رفاه؟
ایا پدری که نداره خرج درمان بچه خودکنه رازی هست و در رفاه؟
ایا مادر بیوه ای که هزار بلا سرمش میاد به دلیل نداشتن پول رازی هست و در رفاه ؟
ایا دکتر و مهندسی که باید ترک دیار کنه برای پول در اوردن رازی هست ؟
ایا جبهه ای های واقعی که رفتن و الان معلول و جانباز و ... هستن رازی هستن و در رفاه
ایا اقتصاد دان ها ی غیر حکومتی رازی هستن و در رفاه؟
ایا مستاجرها رازی هستن و در رفاه ؟
ایا با پول نفت ملت رفتین اجر رو اجر گزاشتین و سد ساختین و پالایشگاه و دارین همونو دوباره از ملت پولشو میگیرین پول بنزین و نفت ی که هم چاهش برلی ملت هست هم هزینه ساختش از ملت گرفته شد و هم پول کارمندش از پول فروش نفت به خارج جور شد ...
ما موشکی شدیم برای بقای نظام
که اگر هدف ملت بود این نبود وضع خودرو سازی
این نبود وضع سود بانکی
این نبود وضع اشتغال
این نبود وضع مدارس و دانشگاه ها
این نبود وضع تحصیل کرده ها
این نبود وضع دادگاه و پاسگاه ها
این نبود وضع اقتصاد
این نبود وضه هزینه درمان و خدمات درمانی و بیمه ای و بازنشستگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
داداش یکم نفس بگیر
Germany
ناشناس
۲۰:۳۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
دوست عزیز
سپاه و ارتش با بودجه خودشون اسلحه درست میکنند.
این مطالباتی که گفتی درسته ولی اینا رو باید از دولت بخوای نه سپاه و ارتش.
اینکه دولت روحانی ضعیف عمل کرده به نیروهای مسلح ربطی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
آقای محترم ایران از زمان امیرکبیر فقید به این طرف تا انقلاب نه موشک داشت ونه توان ساخت هیچ سلاحی این نداشته هایی که جنابعالی به توان موشکی ریطش میدی در گذشته چندین برابر بود البته بدون داشتن عزت وتحقیرشدن توسط کفار اگه حال دلت سالم یک کم مطالعه وتحقیق برادخوبه.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
فعلا که روز به روز مردم بدبخت تر و شرکت ها دارا بسته میشه با این اقتصاد مریض هرکی دلش میخواد قیمت میزاره مردم هم میخرن چاره‌ای ندارن بعد میگین آمریکا هیچ غلطی نکرده آمریکا هیچ غلطی نکرده اینطوری هستیم با چهارتا امضا اینطوری هستیم چه برسه که یکاری کنه بازم دلتون رو خوش کنید به موشک تانک و هواپیما ایران داره نابود میشه به فکر اقتصاد باشید مردم خسته شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
سال هاست که وعده ضربه آخر شنیدیم.فقط آماده اید انتقادهر هموطنی را با تهدید و فرافکنی و تهمت پاسخ دهید. این همه قربانی حملات هوایی اسرائیل در سوریه شدند. بسم الله این گوی و این میدان. آتش کنید.
Germany
ناشناس
۲۰:۳۷ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
سردار شکارچی گفتن کلا 7 نفر شهید شدن که عملیات انتقام در بلندی های جولان ازشون گرفته شد.
کی گفته یه عالمه شهید دادیم؟بی بی سی
Iran (Islamic Republic of)
ادیب
۲۳:۵۰ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
مالک اشتر آسمان #سردار_حاجی_زاده
Iran (Islamic Republic of)
خ
۲۳:۴۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
سلام‌: دوستان بله ما قدرت موشکی داریم در مقابل دشمن اما چرا در خودروسازی ضعیف هستم ای دست بلید لابی (یاهمان) دلال یا اصلا راحت دست دزد وبچه دزد در کاره من کسی را بلدم که میتواند ابگرمن دیواری بانصف همان بوتان که حتی یک قطع از ایران نیست بسازد اما...... همین امشب دیدید که اون تولید کننده قمی ۵سال نتوانست ارم استاندار د بگیرد چون در ایران قانون نیست قانون کار نمیکند روابط جای ضوابط کار میکند چون هر کس به راحتی قانون دور میزند شب خوش
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۲۳:۴۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
از قیمت دلار چه خبر؟؟؟ گشایش اقتصادی حاصل شد؟؟؟؟ از وضعیت معیشت مردم چه خبر؟ از گارگران هفت تپه چ خبر؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
این دو مضوع چه ربطی به هم دیگه داره آقای محترم وقتی باشگاه خبر نگاران به این مضوع ها میپردازه این غرب زده ها بد جور میسوزن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۰۸ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
یه عده هر اتفاق خوبی را که می افتد این گونه در دل مردم تبدیل به زهرش می کنند در حالی که هیچ ربطی به هم ندارند وضعیت بد اقتصادی محصول نا کار آمدی دولت اصلاحات است و ربطی به دلیر مردان عرصه امنیت و اقتدار نظامی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
مردم استان بحرین انتظار دارند ازدست سعودی ها نجات پیداکنند وبهوطن اصلی خود ملحق شوند من این امیدرادارم وبیاری انها از خدا کمک میخواهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
بیان ایران بدبخت بشن؟
Iran (Islamic Republic of)
قاسمی
۲۳:۳۵ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
بهتراست بردموشکهامون 10هزارکیلومتربرسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
کجایی موشک قاره پیما داریم خوبش هم داریم
Iran (Islamic Republic of)
سیروس
۲۳:۳۲ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
یعنی آمریکا نابود شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
خودشون بهتر میدونن
Iran (Islamic Republic of)
بیک
۲۳:۲۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
فقط میشه گفت دست خوش برادران سپاهی
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۲۳:۲۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
زنده باد دلیر مردان ارتش و سپاه و ما امنیتمون مدیون این دلاور مردان هستیم فقط اگر دست دزدان و مسعولین خاعن و دزد و اختلاسگر و کسانی که برای اینکه دزدی هاشون اشکار نشه دست به هرکاری حتی نژادپرستی و توهین به سایر قومیتها میزنند قطع کنند ایران بهترین کشور دنیاست ومن خودم عاشق ایرانم و حتی حاضر نیستم یک ساعت از عمرمو در هیچ کجای دنیا به سر کنم .مرگ بر هرچی دزد و اختلاسگر که توی این مملکته و اموال بیت المال رو و حق قشر ضعیف و کارگر را پایمال میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
اینکه موشک داریم خیلی خوبه واینکه توان دفاعی خوبی هم در مقابل تهدیدات خارجی داریم اینم خوبه. اما نباید از تهدیدات داخلی مثل مفسدین اقتصادی و اختلاس گران که تعدادشون کم هم نیست غافل بشیم
Iran (Islamic Republic of)
معصومه سادات
۰۱:۴۶ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
احسنت این شد....
نمیفهمم چرا یه عده نگاهشون صفر و صده!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
آسیاب به نوبت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
هر وقت آمریکای تروریست و اروپای خبیث و وحشی تمام بمب های اتمی و هسته ای و موشک های خودشان را نابود کنند بعد از ایران این انتظار را داشته باشند زهی خیال باطل به کوری چشم آنها ایران روز به روز قوی‌تر از دیروز خواهد بود ه. گونه مذاکره با آمریکای زورگو و اروپای جیره خ. آر آمریکا سم مضاعف است
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۰۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
سلام ودرودخداوندبه شادی روح پدرموشک.امیدوارم از توانایی پرقدرت وارادتمند همسنگرانش به ارتقاع کهکشان‌ها رسوندند رضایت بخش باشد.ونه تنها انتقام همرزمانش وهمسنگرانش.بلکه انتقام مردم بی دفاع زمان جنگ توسط رژیم بحثی ازموشکهای امانتی کشورهای فاسد بی رحم قرارگرفته بودند.امروز از یادنشانه پدرموشک روزبروز توانایی وقدرت یادگاری پدرموشک به ارتقاع سربه فلک رسیده وکل جهان را بلرزه درآورده روحش شادوراهش ادامه خواهیم داد.
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی مظفری
۲۲:۵۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
دست سپاه پاسذاران وکلا صنایع موشکی درد نکند سایه نایب اقاامام زمان برسرمان کم نگردد شک ندارم ایران میتانذ خلیج فاذس زا تا مدتها از خون کثیف ایرایل وامریکا قرمز کند امریکا داقعا هیج عددی نست مامتوانیم هر جای جهان را در عذض 30ثادنیه باخاک یکسان کنیم ممنونم از رهبر از سباه که کاری کردند همه بذانننذ ما اهل کوفه نیستیم غلی تنها بمانپ
Iran (Islamic Republic of)
ظاهرمحمدآهنی بامدی
۲۲:۵۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
واقعا عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
شما زحمت بکشید موشک به سر اختلاس گران و احتگران و گران فروشان و مفسدان اقتصادی هم بزنید ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
فقط خنده سردار حاجی زاده .
عاشقشم.
Iran (Islamic Republic of)
معصومه سادات
۰۱:۴۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
واقعا خدا حفظشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
حداقل کاری بود که باید میکرد اما نکرد
Iran (Islamic Republic of)
آرازsamad
۲۲:۴۰ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
آفرین برمجاهدین راه حق که پلک روی هم نگذاشتندتانتیجه زحماتشون پشت رهبرعزیزوفرزانه انقلاب رامحکم کندوباقدرت به دشمنان قسم خورده این نظام توسط همین جوانان نظام؛سیلی بزند.ولی آیامسولان دولتی هم همینطورتونستن پشتوانه محکمی برای حرفهای رهبری درمورداقتصادباشند؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
یوسف
۲۲:۳۰ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
امنیت از نعمت های است که به برکت خون شهدا و همت دلاور مردان سپاه و ارتش در ایران عزیز هستش، آمریکا چپ نگاه کنند ،چپو شون می کنیم ،دست مریزاد،
Germany
احمدرضا عموسلطانی
۲۲:۲۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
سلام ودرود برروح سالارشهدا اباعبدالله حسین علیه السلام وابوالفضل علیه السلام وتمام یاران باوفای اباعبدالله حسین ودرودبررهبرانقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای وخداقوت بر کلیه نیروهای سپاه پاسداران ونیروهای ارتش وبسیجیان ودرود سلام بر سربازان کمنام امام زمان جمهوری اسلامی ایران وعرض تسلیت به خانواده شهدا باآرزوی سلامتی وعزت روز افزون برای ایشان کونولظالمه خصما وللمظلومه عونا باظالمان باخصمانه رفتارکنیدوبامظلومان باعطوفت ومهربانی درودخدابرپیامبراکرم ص وسلام
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۲:۲۲ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
سلام خبرگذاری جوان ، خبرگذاری خوبیست. موفق باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
افرین
Iran (Islamic Republic of)
سرباز حاج قاسم سلیمانی ام
۲۲:۰۲ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
به نظر من نمیشه زیاد به این عربها اعتماد کرد.البته همشون بد و لعنت الله نیستن،خوبم داخلشون هست ولی کمن.اینا همونن که خودشون امام حسین (ع) رو دعوت کردن و به اون شکل امام واهل بیت واقوامشو اربن اربا کردن( تیکه تیکه ) و به اون شکل نامردی تک سردار عزیز مان رو که خودش تو وصیتش گفته بود دوسدارم مثل امام حسین (اربن اربا) شهید بشم.درکل میخاستم بگم ما ایرانی ها خودمون باید جلو داعش و اون سگ پیر(امریکا) وایسیم و انتقام خون حاج قاسم رو بگیریم.بخدا من بعد این چندماه هروقت چهره سردار رو میبینم(چه تو عکس گوشی چه تو تلویزیون) ازخودبیخود میشم و فقط گریه میکنم
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۲۲:۰۰ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
وقتی که ما اینقد دانش و فناوری داریم و توانایی ساخت چنین موشک هایی داریم چرا فکری به حال صنعت خودرو سازی نمی کنند که دستمون هر روز پیش دور و بری ها دراز نباشه وقیمت خودرو سر به فلک نکشه پرایدی که بیست میلیون هم براش قیمت زیاده صد میلیون به قالب ملت می ریزند مشکلات تو این مملکت بی داد میکنه وضعیت آموزش ،فرهنگ،اقتصاد ،کشاورزی ،اشتغال ،صنعت و.فساد و بی قانونی و.........افتضاح هست شما یک جا نشون بدید که دارن درست کار می کنند الگو و انگیزه برا ما بشه دلمون به چی خوش باشه
Iran (Islamic Republic of)
آریایی
۲۱:۵۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
درود خداوند بر مردان بی ادعا و مدافعان بی نام این مرز و بوم
زنده باد ایرانی و ایران و لعنت بر دزدان و اختلاص گران و کسانی که به ملت ایران خیانت میکنند
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۱:۵۵ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
قوی بودن خوبه.اما نه به قیمت له شدن مردم.نه به قیمت بدبخت شدن مردم.نه به قیمت تباه شدن زندگی هفتادو هفت هشت میلیون ملت
Iran (Islamic Republic of)
sajad
۲۲:۲۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
شما اگه عزیزانت رو جلو روت سر ببرن راضی هستی؟ راضی هستی میلیاردر بشی اما جلو روت خانوادت رو ب گلوله ببندن و جرأت نکنی نفس بکشی؟ برادر من لازمه لذت بردن از زندگی و پول اول امنییت جانی هست. درسته خیلی ها غربزده شدن و تفکراتشون فرق کرده اما همون غربزده ها بیخیال هرکه بشن بیخیال جان خودشون نمیشن. پس فکر نکن اگر موشک و سپاه رو تحویل آمریکا بدیم بعدش خوشخشانومن هست. نه برادر بعدش خواسته های بعدی مث کاپیتالاسیون ووووو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
هر نهادی بودجه و سهم مالی خودش رو داره ، اما مشکل انجاست که هر نهادی مدیر عالی و قابلی نداره که بیشتر مسئولین اجرایی در هر دولتی متاسفانه بخاطر واسطه مدیر میشن و رابطه ، نه از روی ضابطه و لیاقت . برا اینکه تو دانش بنیان و بحث دفاعی و قرارگاههای ارتش و سپاه موفقیت و پیشرفت خوبی داریم و متاسفانه در جاهای دیگر عقب موندگی و بعصا اختلاس و خیانت. وگرنه اصلا اینطوری نیست که بودجه معیشت مردم رو ببرن برا ساخت تجهیزات نظامی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
مستندناگفته های تاریخ امریکا اثرالیوراستون روحتماببینیدبعدقضاوت کنید بعدجنگ جهانی المان کاملا باخاک یکسانش کرد امریکا ولی تزهبعد المان کشوری صنعتی شدماهم بایدصبرکنیم تا رهاشویم مثل کوبا
Iran (Islamic Republic of)
...
۲۳:۴۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
فکر نمیکنم شرایط بد اقتصادی نتیجه ساخت موشک باشه آقای مهدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
باغیرت داشته باش یا اسم حسین را ازتوشناسنامه ات پاک کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
امنیت فقط جانی نیست . افتصاد هم باید امنیت داشته باشه که نداره
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۵۵ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
بنظر من که زیاد دیگه احتیاج به سلاح نداریم فکر نکنم که هیچ کشوری جرات تجاوز داشته باشه اصلا و ابدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
اوضاع خاورمیانه رو نمیبینی که میگی سلاح نداشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
صالحی
۲۱:۵۴ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
ماشاالله
مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر سگهای زنجیری آمریکا در ایران و جهان
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۵۱ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
و اعدوا لهم مااستطعتم من قوه و من رباط الخیل ترهبون به عدوالله و عدوکم
Iran (Islamic Republic of)
هما
۲۱:۳۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
زنده باد ایران
Netherlands
محمد
۲۱:۳۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
ایوالله
دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
مرگ بر امریکا مرگ بر اسرایل ومرگ بر غربگرا
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد اسماعیلی
۲۱:۱۱ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
خیلی خوشحالم از این خبر واقعا دستشان را می‌بوسم وخدا قوت میگویم به این بزرگواران وارزوی موفقیت بیشتری را برایشان دارم الهی خیر ببینید برادران عزیزم ممنون از این غیرتتان و به راستی نابودی اسرايل وصهیونیسم نزدیک است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
درود برکسانی کهبه ایران عزت دادند(امامین انقلاب وشهیدان ولامقام جانبازن رزمندگان
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۲۱:۰۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
شکم من و اطرافیانم‌ گرسنه است و عقلم بدلیل گرسنگی اطرافیانم اجازه فهمیدن موشک را بمن نمیدهد چون من به نان و اقتصاد نیاز دارم چ میشد اقتصاد ما هم مثل تجهیزات دفاعی قوی میشد ک این قسم ارزوی هر ملتی در هر کنار و گوشه مملکتش هست
ب امید سیر شدن تمامی شکمهای خالی
Iran (Islamic Republic of)
ازاد مرد
۲۰:۵۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
موشک های ما ایا میتواند انسان حمل کند به سطح ماه و بازگرداند ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
اجنبی
آمریکا پرست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۸ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
آمریکای تروریست رازیرپا له میکنیم
United States of America
ناشناس
۰۸:۵۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
بموقعش
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۴۷ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
از نظر تئوری می تونن البته وقتی که لازم بشه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۴۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
درود به تمام غیور مردان این انقلاب و مرز و بوم.درود به رهبر معظم انقلاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
زنده باد مدافعان وطن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
ننگ بر حاکمان عرب. که امروزه فقط اسم عرب بودن را یدک میکشند.. وغیرتشان در خواب است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
بله
Iran (Islamic Republic of)
احد
۲۰:۳۱ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
نابودی اسرائیل نزدیک است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
نابود شود اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۲۴ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
زنده باد رهبر حکیم و فرزانه ایران ان شاالله انتقام خون حاج قاسم رو میگیریم به زودی زود به خواست خداوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
مردم نون برا خوردن ندارن
اقتصادمون زیره صفره
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۲۱:۱۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
حرف نزن
Iran (Islamic Republic of)
سید رسول
۲۱:۲۰ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
نون نداری جان که داری انهم ازبی عرضگی خودتت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
آلبانی چه خبر ؟
Iran (Islamic Republic of)
کیوان
۲۲:۴۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
عزیزم نمیدونم چه سنی داری ولی اگرسردارتهرانیها نبودندایران زیرچکمه بیگانگان ازبین رفته بوداگرشماهم دوستدارایران بودی ترکش نمی کردی درسته افتصادخرابه بیکاری وفسادزیاده اینهم تقصیربعضی ازافراددولته که همه میدونن ولی بخاطرمصلحت انقلاب وایران وسواستفاده نکردن بیگانگان خصوصاتلوزیونهی غربی مجبوربه تحملیم تاخون شهدای مالامال نشه ومطمئناخائنین به مردم ومستضعفین وبیت المال وانقلاب تقاص خواهندداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
'گر تو بهتر میزنی بستان بزن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
امروزه اگر امنیت داشته باشی نون هم خواهی داشت . وگرنه قدرت نداشته باشی نون خالی راه ازت می گیرن.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۳:۳۴ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
حقیقت تلخ هستش گرسنگی خودش بد ترین تهدید و بی امنیتی هست به از قدیم گفته اند سیر از گرسنه خبر ندار
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۰۷:۱۳ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
ایناسیرن معنی گشنگی نمیفهمن
Iran (Islamic Republic of)
یعقوب
۲۰:۰۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
تبارک الله احسنت بر شما دلیر مردان ایران زمین
Iran (Islamic Republic of)
روزبه.عباسی
۲۰:۰۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
سلام.ایران.قدرت.موشکی.نداشته.باشد.بدتر.از.لیبی.عراق.میشود
Iran (Islamic Republic of)
رضاشبان زاده
۱۹:۵۵ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
من یک ایرانی هستم وبه ایرانی بودن وقدرت کشورم.وپدرزن جانبازهشت سال دفاع مقدس افتخارمیکنم.
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۹:۵۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۱۹:۵۰ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
سلام وخداقوت به پرسنل وزارت دفاع و ارتش وسپاه گل کاشتید ایول وباپایین ترین حقوق ومزایا شبانه روز با خطرات زیاددرحال پیشرفت جهت امنیت کشرمان هستند که شهید سردارمقدم وتعدادی دیگر درپیشرفت دفاعی کشورمان به شهادت رسیدند وبایدقدرشناس نیروهای مسلح کشورباشیم
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۹:۲۵ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
سلام زنده با داقتدار ایران خداسایه حضرت آقا رابر سرمون حفظ کنه انشا
Iran (Islamic Republic of)
عابدی
۱۸:۵۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
انتقام خوب حاج قاسم رو میگیریم
زنده باد مدافعان وطن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
تازمانی که سربازان گمنام آقاامام زمان وسپاهیان محمدوارتشیهای جان برکف ماهستند. نه آمریکاونه اسراییل هیچ غلطی نمیتوانندبکنندرییس جمهورآمریکاواسراییل ازهزاران کیلومتردورترمثل سگهای وحشی فقط پارس میکنندولی درون کشورترامپ های وجودداردکه دارندمردم راتکه تکه میکنند. مرگ برضدانقلاب که ازداخل به انقلاب اسلامی جنایت میکنند. امادیگه تمام شدمختارزمان آیت الله رییسی قیام کرده وباکمک رهبرانقلاب آیت الله خامنه ای وانسانه های پاک ریشه ضدانقلاب راخواهندسوزاند. ظلم ریشه کن خواهدشد.
Iran (Islamic Republic of)
داودی داود
۱۸:۳۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
قدراین موشک ها رو بدونید اگه اینها رو نداشتیم ما وضعیت بدتری از عراق وسوریه داشتیم .بنازم دلاورمردان سپاهی را.
Belgium
ج
۱۸:۳۰ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
عالی
Iran (Islamic Republic of)
فدایی امام خامنه ای
۱۸:۲۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
زنده باد ایران و مدافعان ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
مرگ بر اسرائیل
ان‌شالله پایگاه‌های آمریکا و اسرائیل رو با همین موشک نابود می‌کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
رها
۲۱:۲۵ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
لعننت ب ظالمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
مرگ براسرائیل ومرگ برامریکا.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۸:۰۵ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
دست رهبری وسپاه عزیز را میبوسم انشالله زیر سایه عنایت خاصه حضرت حق ،و با لطف ولایت آقا بقیه الله ،هر چه سریعتر به اهداف مورد نظر رسیده وتهدیدات استکبار وایادی ان را دفع وبخیر برای ملت شزیف ایران نبدیل شود
Iran (Islamic Republic of)
تیمورخسروی
۱۷:۴۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
بهترین نعمت وسعادت برای هر کشوربعد از اقتصادورفاه مردم وسلامتی و آسایش قدرت دفاعی بالا درکنار ایمان وتقوا ومدیریت وسیاست قوی.میباشد.که کشور ما بحمداله نسبت به دشمنانی مث اسرائیل و آمریکا داریم.و دشمن تا این دفاع قوی هست جرائت ندارد کج نگاه کند.اما ترا بخدا جلوی این دزدیهای بیت المال را بگیریداین دزدیها که از مسئولین میبینیم تیشه ایست به ریشه نظام.بعدش هم به فکر این همه بیکاری باشیدجوانها مستاصل و خانه نشین شدن و توان ازدواج و زندگی مستقل را ندارن.هرکدام از مسئولین هرچه دستبردزده و اموال عمومی دراختیار گرفته از بگیرید و مجازات کنید با اینکار مردم را به نظام وفادار خواهید دید.یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
ارسطو
۱۷:۳۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
کسی از دولتمردانمون از قیمتهای بازار خبر داره میدونه مردم فلک زده چطور دارن زندگی میکنن بخدا مردم رو بدبخت کردید بااین سیاستهای غلط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
یاااااا علی با این اقتدار یاعلی و احسنت به این سربلندی یاعلی واحسنت به وطنم ایران من یاعلی واحسنت به مردان این سرزمینم سرزمین با شکوهم ایران همیشه سرافرازم ایران همیشه سربلند یااااا علی ....
Iran (Islamic Republic of)
سید محمدعلی حسینی
۲۰:۰۴ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
من بعنوان یک بچه شیعه افغانیستانی افتخار میکنم زنده باد ایران
Iran (Islamic Republic of)
به سیدمحمد علی حسینی
۰۱:۲۸ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
برادر ما هم به داشتن چنین برادرایی مثل شما افتخار میکنیم
ادیبی گفتن وطن شاهنامه‌ست حقیقتا اینه ومن فراتر میگم وطن اول همه مسلمونا اسلام و سرزمین اسلامیه
من به شخصه به داشتن چنین برادر و هموطنی مثل شما افتخار میکنیم آقاسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
ماشاا.....به این اقتدار.درودبرسپاهیان اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
امام خمینی(ره)فرمودند.بدون استقلال اقتصادی استقلال سیاسی بدست نخواهد.آمد.مقامات کشور ما آلوده به بدترین فساد و رانت و پارتی بازی وسوء استفاده تمامی سیاست مداران از مقام خود شده است.اول باید در داخل کشور عدالت بوجود آورد.و با ملت خود رفتار مناسبی کرد.و چرخ های اقتصاد را به حرکت در آورد.بعد رفت سراغ اسرائیل.ضمنا موشک هایی که ما داریم.هزار برابر پیشرفته ترینش در اختیار اسرائیل قرار دارد.بیخودی گول نخورید.اما امیدوارم اسرائیل و آمریکا نابود شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۱:۵۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
احسنتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
حق گفتی و گل گفتی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
امامزمان باشماست بکوری چشم ترامپ واخلاسگران
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۲۱:۱۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
تو هر کاری اسم ائمه پیامبران و .......نیارید انشاالله امیدوارم شکمهای گرسنه ب یاری خدا سیر شود مگه در هشت سال دفاع ما موشک و وسایل تجهیزاتی دفاعی داشتیم این ایمان مردم و بی نیاز از غذا بودن ک علی وار میجنگیدن و پیروز هم میشدن ب خودم در جبهه در عملیات مرصاد سه روز نون غذا نرسید ولی ایمان قویم این گرسنگی را تحمل میکرد آیا الان باوجود عدم جنگ شکمهای بسیاری از ملت عزیز سبر است
پس بایدگفت خدایا نیازمندان را بی نیاز انگه تجهیزات دفاعی خود بخود حل میشود
Iran (Islamic Republic of)
عبدالمجیدسجادیان
۱۵:۴۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
بخدا خسته شدیم ازاین همه تبلیغ بی اثر
اسرائیل در سوریه هرکاری خواسته در سوریه برسرما آورده پایگاهها مون در سوریه هرسری میزنه
درنطنز بمب گذاری که کرده.بسگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
تو را با این همه هوش .......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
موشک بالستیک قدر یکی از موشک‌های بومی ایران است که با فکر و اندیشه طراحی و ساخته شده است.
۱۲
آخرین اخبار