مهدی: همکاری باشگاه‌ها نبود، نمی‌توانستیم لیگ را به سرانجام برسانیم

سرپرست کمیته مسابقات لیگ فوتبال گفت: از تمام تیم‌ها تشکر می‌کنیم که ما را همراهی کردند، زیرا اگر همکاری آن‌ها نبود، نمی‌توانستیم بازی‌ها را به سرانجام برسانیم.

سهیل مهدی، سرپرست مسابقات سازمان لیگ در حاشیه مراسم قرعه کشی جام حذفی فوتبال در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: امروز قرعه کشی جام حذفی انجام شد و لیگ برتر را هم با همکاری تمام باشگاه‌ها به سرانجام می‌رسانیم. اگر همکاری باشگاه‌ها نبود، نمی‌توانستیم مسابقات را به سرانجام برسانیم. از تمام تیم‌ها تشکر می‌کنیم که با تمام توان و حسن نیت خود با ما همکاری کردند. ان شاالله مسابقات لیگ برتر و بقیه لیگ‌ها تا ۲ هفته آینده به پایان می‌رسد.  

سرپرست مسابقات سازمان لیگ گفت: شاید برخی دوستان مسئولیت ما را در لیگ برتر مدنظر قرار می‌دهند، اما ما مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته یک، ۲ و ۳ هم هستیم. از باشگاه‌ها می‌خواهم همان طور که تاکنون با ما همکاری کردند، در ادامه لیگ هم به ما کمک کنند تا تمام مسابقات به طور همزمان به پایان برسد.


بیشتر بخوانید:


مهدی در پاسخ به این سوال که زمان آغاز فصل آینده رقابت‌ها چه زمانی است گفت: ان شاالله پس از اتمام لیگ، اردو‌های تیم ملی برای حضور در مقدماتی جام جهانی برگزار می‌شود و باید برای بازی برابر تیم‌های عراق و بحرین آماده شویم. در همین مقطع با سرمربی تیم ملی برای زمان برگزاری فصل جدید لیگ برتر مشورت خواهیم کرد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.