امیری: قرارداد ممشلی با نظر مساعد سرمربی تمدید می‌شود/فکری فوتبال مازندران را به‌خوبی می‌شناسد

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در خصوص مسائل مختلف صحبت‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با عنوان اینکه متاسفانه با توجه به طولانی شدن لیگ و خستگی مفرط جسمی و روحی بازیکنان، شاهد مصدومیت‌های متعددی در لیگ برتر فوتبال هستیم، اظهار داشت: باشگاه نساجی در واکنش‌های چندباره نسبت به این مسئله هشدار داده بود که به‌طور قطع با ادامه برگزاری لیگ، بازیکنان زیادی دچار مصدومیت می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه همان‌طور که ملاحظه می‌کنید پنج یار اصلی ما به‌دلیل مصدومیت شدید ادامه فصل را از دست داده‌اند، افزود: همچنین چند بازیکن دیگر ما نیز با تحمل درد و مصدومیت در حال بازی هستند که هر لحظه ممکن است اتفاق ناگواری برای آن‌ها پیش بیاید.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با بیان اینکه این شرایطی است که متولیان فوتبال آن را ایجاد کرده‌اند وگرنه تنها چیزی که برای مجموعه باشگاه نساجی در اولویت قرار دارد، حفظ سلامتی بازیکنان است، ادامه داد: در بحث رعایت شیوه نامه های بهداشتی به‌ ویژه در سفرها، باشگاه نساجی شاید تنها باشگاهی باشد که بهترین شرایط را درنظر گرفته، از حضور در CIP فرودگاه تا پرواز‌های هواپیمایی، رعایت فاصله اجتماعی در هتل و ضدعفونی و تست‌گیری مداوم؛ به‌واسطه همین دقت‌نظرها، الحمدلله تاکنون هیچ‌یک از اعضای تیم نساجی به کرونا مبتلا نشدند.

امیری خاطرنشان کرد: به‌دنبال مصدومیت‌های متعدد بازیکنان، متاسفانه مجتبی ممشلی مدافع بومی و ارزنده تیم نساجی که همه شاهد زحمات سه‌ ساله او در نساجی هستیم، از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب شده و باشگاه هم تمام‌قد پیگیر درمان سریع‌تر این بازیکن است.

وی تصریح کرد: از آنجایی که ممشلی به ادامه حضور در نساجی علاقه‌مند است و همچنین نظر فکری سرمربی تیم روی این بازیکن مساعد است، انشاالله در فصل آینده نیز قرارداد این بازیکن تمدید خواهد شد تا برای چهارمین سال پیاپی ممشلی در نساجی به روند موفقیت خود ادامه دهد.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران ضمن اشاره به نگاه مضاعف محمود فکری به بازیکنان بومی و همچنین جوان‌تر‌ها بیان کرد: چه بنده، چه مالک محترم و چه سرمربی تا جایی که امکان دارد، توجه بیشتری به ظرفیت‌های بومی داریم و بی‌تردید ما هم علاقه‌مندیم نساجی خانه و خاستگاه بسیاری از بازیکنان شمالی باشد، اما باز هم تاکید می‌کنم به‌وجود آوردن این شرایط کار آسانی نیست و نیاز به یک پروسه زمان‌بر دارد.

امیری با اعلام اینکه انشاالله با اتمام فصل جاری، برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور آبرومندانه در فصل آینده انجام خواهد شد، یادآور شد: در گام اول بنا به نظر سرمربی سعی خواهیم کرد تا جایی که در توان باشگاه است، شاکله تیم را حفظ کنیم نمی‌توانیم بی‌محابا هرطور میل داشتیم هزینه کرده و مالک باشگاه را با ارقام نجومی مواجه کنیم، اما همان‌طور که اعلام کردیم حفظ عزت و آبروی باشگاه نساجی در اولویت تشکیل تیم ما در فصل آینده خواهد داشت.

وی با عنوان اینکه خوشبختانه فکری یک پتانسیل بومی بوده و فوتبال مازندران را به‌خوبی می‌شناسد، گفت: هدف مجموعه باشگاه نساجی ضمن موفقیت این تیم در فصل آینده، رشد و ارتقای بیش از پیش فوتبال مازندران است و همچنین سهم این استان در تیم ملی نیز باید بیشتر از این‌ها باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار