جنگلبان نمونه کشور از مهاباد انتخاب شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد گفت: "احمد مهرافزا" از کارشناسان این اداره برای نخستین بار به عنوان جنگلبان نمونه کشور معرفی شد.

جنگلبان نمونه کشور از مهاباد انتخاب شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مجید پاتو رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد اظهار داشت: آیین انتخاب جنگلبانان نمونه کشور عصر روز گذشته به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد و در این آیین یکی از کارشناسان این اداره به عنوان جنگلبان نمونه کشور معرفی و تقدیر شد.

‌پاتو اضافه کرد: این کارشناس اداره منابع طبیعی مهاباد اکنون به عنوان مسئول منابع طبیعی بخش خلیفان این شهرستان فعالیت می‌کند و اقدامات وی زمینه جلوگیری از چرای زودرس و دیررس دام، مقابله با تصرف و تخریب اراضی ملی و آموزش بهره‌برداران منابع طبیعی دلیل انتخاب وی به عنوان جنگلبان نمونه در سال جاری است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد گفت: همکاری در احیا و بازسازی عرصه‌های آسیب دیده، کشف و ضبط قاچاق فرآورده‌های جنگلی و مرتعی، همکاری و اقدام در به کارگیری نیرو‌های مردمی و جلب مشارکت آنان، شرکت در دوره‌های آموزشی و تخصصی و مجروحیت جسمی، حرکتی و روحی در حین انجام وظیفه از جمله ملاک‌های انتخاب جنگلبان نمونه است.

او اضافه کرد: پرونده اقدامات این کارشناس منابع طبیعی مهاباد در بخش‌های مختلف به اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان‌غربی ارسال شده بود و پس از بررسی‌های لازم وی به عنوان جنگلبان نمونه کشور معرفی شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.