سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران از تخفیف ۵۰ درصدی شهریه دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد برای ترم مهرماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، کرمانیان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران در بیست و یکمین نشست هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی مازندران که با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد ،گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا برای دانشجویان و علاقمندان به تحصیل در سال تحصیلی ۱۳۹۹- ۱۴۰۰ که بر اساس سوابق تحصیلی وارد دانشگاه می‌شوند در مقاطع کاردانی و کارشناسی ۵۰ درصد تخفیف شهریه در نظر گرفته شده است.

او افزود: این تسهیلات تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال برای کارشناسی به صورت قرض الحسنه و ۱۰۰ میلیون ریال برای کارشناسی ارشد در نظر گرفته شده است.

او افزود: تخفیف ۵۰ درصدی شهریه سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ شامل رشته‌های پزشکی نمی‌شود.

کرمانیان با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند از تسهیلات هم استفاده کنند،  گفت: این تسهیلات که از ۷ تا ۱۵۰ میلیون ریال متغیر است میان مدت بوده و با نرخ کارمزد ۲.۵ تا ۴ درصد از طریق بانک‌های عامل پرداخت می‌شود.

فرهنگ عاشورایی باید سر لوحه کار ما قرار گیرد

حجت الاسلام و المسلمین لائینی نماینده ولایت فقیه در مازندران نیز در بیست و یکمین نشست هیات امنای دانشگاه آزاد مازندران گفت: باید فرهنگ عاشورایی را سر لوحه کار خودمان قرار دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین لائینی گفت: شیوه و منش امام حسین (ع) باید نهادینه شود و نماز اول وقت جزو همین فرهنگ عاشورایی است.

نماینده ولایت فقیه در مازندران بابیان اینکه امام حسین (ع) آموزگار شهادت، عبادت و حماسه است، گفت: امیدواریم که شاگرد خوبی برای این آموزگار باشیم.


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
همش حرفه برا جلب دانشجو، مهر 98 دانشگاه آزاد واحد بهبهان ثبت نام کردیم، اما به وعده شون برا تخفیف بعد از گذشت سه ترم همچنان عمل نکردن