۴۵ هزار بازدید بهداشتی در سیستان و بلوچستان انجام شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بازرسان بهداشت این دانشگاه امسال ۴۵ هزار و ۵۵۷ بازدید از اماکن تهیه و توزیع موادغذایی انجام داده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سید مهدی طباطبایی  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اظهار داشت: به منظور نظارت و کنترل بیشتر و پیشگیری از ویروس کرونا و همچنین حفظ سلامت مردم، بازرسان بهداشت محیط این دانشگاه بر اماکن عمومی و تجمعی فعالیت و نظارت خود را به صورت شبانه روزی و مستمر انجام می‌دهند.

او  ادامه داد: علاوه‌بر نظارت‌های‌محیطی آموزش خود مراقبتی نیز مورد توجه کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی زاهدان قرار دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: همچنین در این مدت چهار هزار و ۴۵ بازدید از امکان عمومی سیستان و بلوچستان انجام شده است.

او  ادامه داد: در بازدید‌های انجام شده ۱۵۹ مرکز تهیه و توزیع و ۶۸ مکان عمومی سیستان و بلوچستان به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب شدند.

طباطبایی اظهارداشت: مردم سیستان و بلوچستان می‌توانند پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص مسائل بهداشتی با سامانه ۱۹۰ به صورت شبانه روزی اطلاع دهند.

او خاطرنشان کرد: همکاری هم استانی‌ها در بکارگیری نکات و اطلاعیه‌های بهداشتی پیشگیری از کرونا می‌تواند به تحقق برنامه‌های ترسیم شده کمک فراوانی کند و این مهم باید بیش‌از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار